Annons

Canon eos 450d

Produkter
(logga in för att koppla)
Trådskaparen har fått en 40D och 70-400 2,8 L is USM i julklapp så det e ingen ide att göra några mer inlägg i denna tråd tror jag.

H*lvette Simon Larsson
är du bara 11år?
j*vligt fina bilder
när jag va 11 visste jag inte äns vad kamera va

Det ska krökas i tid om det roligt ska bli, eller vad det nu heter.

Fast någon EF 70-400 mm f/2,8 L IS USM fick han nog inte, för sådana djur existerar inte, såvitt jag vet. Jag antar att det var ett feltryck?

apersson850 skrev:
Det ska krökas i tid om det roligt ska bli, eller vad det nu heter.

Fast någon EF 70-400 mm f/2,8 L IS USM fick han nog inte, för sådana djur existerar inte, såvitt jag vet. Jag antar att det var ett feltryck?
Jag menade EF 70-200 mm f/2,8 L IS USM.
Ursäktar felskrivningen och obhegad det gav till canonister som trodde att de missat en gluggrealese.

Ja, som du säkert vet är ju Canon ett innovativt företag, så man kan aldrig så noga veta vad de kommer med för julklappar! ;-)

2HOT4U skrev:
H*lvette Simon Larsson
är du bara 11år?
j*vligt fina bilder
när jag va 11 visste jag inte äns vad kamera va
Ja,det är jag.Men min morfar var ju proffsfotograf (mode,idé,tema-bilder) och fotade för många klädbutiker och tidnigar och så vidare.Verkligen att du gillar mina bilder,nu ska jag kolla på dina!

mow skrev:
Har hört talas om att en Canon eos 450d kommer ut den 24 Januari 2008 http://expressenfoto.feber.se/feber/art/30056/1/
Och tror ni att den kommer vara fylld med nya saker?För jag hade tänkt att köpa mig en Canon eos 400d men nu fick jag reda på att 450d skulle komma ut,då jag började funderara på vilken av dem jag skulle ta,vilken tycker ni?Vad tror ni 450d kommer kosta när den kommer ut?
Och hur långt tid tar det att frakta hem en kamera från internet? (eller kommer den redan den 24 Januari börja säljas på t e x Elgiganten?)
OBS:Visste inte om jag skulle lägga tråden i köpråd eller canonkameror,förlåt.

Jag tror INTE att ngn efterträdare till 400D kommer så snabbt. Eos 5D väntar härnäst på en uppfäljare.
400D lär nog vänta på sig i ett halvår till minst

apersson850 skrev:
Tänk på att en 400D, eller motsvarande, är liten. Den går bra tillsammans med de billigaste och plastigaste objektiven, men även med en normalzoom av lite bättre sort ger kombinationen en konstig viktfördelning.

Få se om jag kan visa vad jag menar här:
400D med EF-S 17-55 f/2,8

Bilden är ju tagen på kort avstånd med vidvinkel vilket skulle få objektivet att se groteskt stort ut på vilket kamerahus som helst.

Här är en mer realistisk bild av en 350d (vilken är i ungefär samma storlek som 400d) tillsammans med EF-S 17-55 f/2,8.

http://www.photozone.de/8Reviews/lenses/canon_1755_28/index.htm

Mvh

David

ANNONS
Götaplatsens Foto