Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Canons nya 15-85mm
- Trådstartare light
- Start datum
LeffeHP
Aktiv medlem
light
Aktiv medlem
Jo tack, men det allra mesta i den tråden handlar om annat än specifikt just detta objektiv. Jag ville öppna en tråd där BARA detta objektiv diskuteras.
light
Aktiv medlem
Men visst finns det väl länkar i den tråden till tester o kurvor rörande EF-S 15-85?
Nej, jag har inte sett en enda bild ännu taget med detta objektiv. Och inte en enda recension baserad på användning. Inget annat har framkommit än några meningslösa kurvor.
Därför, så fort någon ser vanliga och riktiga tester/recensioner med bilder så hoppas jag det vill meddelas här.
ma59
Aktiv medlem
Nej, jag har inte sett en enda bild ännu taget med detta objektiv. Och inte en enda recension baserad på användning. Inget annat har framkommit än några meningslösa kurvor.
Därför, så fort någon ser vanliga och riktiga tester/recensioner med bilder så hoppas jag det vill meddelas här.
Det är inte lanserat ännu, en pressrelease innebär ju inte att "säljstart" har inträffat.
Så, lär ta ett tag...innan användartester kommer alltså.Kan ju komma andra tester innan säljstart ändå, ifall Canon lånat ut under tystnadsplikt, nåt dom är ganska tajta med för att slippa läckor.
light
Aktiv medlem
Det är inte lanserat ännu, en pressrelease innebär ju inte att "säljstart" har inträffat.
Så, lär ta ett tag...innan användartester kommer alltså.Kan ju komma andra tester innan säljstart ändå, ifall Canon lånat ut under tystnadsplikt, nåt dom är ganska tajta med för att slippa läckor.
Innan säljstart brukar vissa utvalda aktörer få testa produkterna vare sig det rör sig om kamerahus eller objektiv, så det bör nog dyka upp tester och omdömen när som helst.
ma59
Aktiv medlem
Innan säljstart brukar vissa utvalda aktörer få testa produkterna vare sig det rör sig om kamerahus eller objektiv, så det bör nog dyka upp tester och omdömen när som helst.
Just det, som jag skrev:
"Kan ju komma andra tester innan säljstart ändå, ifall Canon lånat ut under tystnadsplikt"
Alltså bara att vänta och se, tester kommer...