Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Cs2+cs3

Produkter
(logga in för att koppla)

Tobber

Aktiv medlem
Undrar bara om det går att installera cs3 på en dator med ett befintligt cs2 och sedan om man är nöjd med cs3 avinstallera cs2 utan att få några konstigheter med cs3
Tack på förhand

Har redan kollat tråden ,men det jag ville ha fram var om det går att avinstallera cs2 efter installationen av cs3 utan att det blir några konstigheter med cs3 och det framgår ju inte i den tråden

Sorry, trodde du hade missat tråden. Har tyvärr inte en susning, men tycker att det borde gå om du har möjlighet att installera på olika partitioner. Men inte säker som sagt.

// Hasse

Jag instalerade Cs3 med Cs2 kvar i datorn och raderade i efterhand Cs2 fick inga problem. Men annars är det ju bara att instalera om igen men kan ju vara klokt med en backupp på bilderna innan.
Hälsningar Lasse

Jag fick problem när jag avinstallerade CS2 efter att ha haft cs3 parallellt.

Problemet gällde uppstart av Bridge: Windows ville inte acceptera bridge cs3 som program för att öppna filer, jag var alltid tvungen att först starta bridge och sedan bläddra till foldern med filerna. Adobes support (som var förvisso var svårtillgänglig och ganska trög) lyckades dock hjälpa mig att fixa problemet, vill minnas att det var någon registerinställning som behövde ändras manuellt.

ANNONS
Götaplatsens Foto