Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

cs2 och en svensk manual?

Produkter
(logga in för att koppla)

Vivica Bengtsson

Aktiv medlem
Jag har genom en lycklig slump kommit över adobe cs2 och skulle nu vilja få tag på en svensk manual.Någon som vet hur och var????

Jag tror att det finns ingen svensk manual än, för att den svenska versionen av CS2 har inte kommit än, kommer efter sommaren.

/David

Hej

Manualen till PS CS2 är inte en riktig manual i den bemärkelsen, mest beskriver den bridge funktionen o väldigt lite om programmet i sig.

Hjälpen hänvisar de till.

Roine

Jag kan tyvärr inte få rawfilerna till att öppna upp sig,det dyker upp ett felmeddelande:could not complete your request because it is not the right kind of document.Någon som vet?är det en inställningsgrej?

Du skall nog uppdatera RAW plugginen, gå till adobes hemsida, det har kommit en ny om bla stödjer 350D.

Då jag installerade min CS2 så installerades den inte alls, utan fick lägga till den i efterhand.

Roine

ANNONS
Götaplatsens Foto