Annons

Cyberphoto=Choklad?

Produkter
(logga in för att koppla)

JOLidman

Aktiv medlem
PGHO skrev:
Chokladbitarna är bra, men jag blir jävligt torr i munnen av alla marshmallows de skickar med.
Du ska ju inte äta marshmallows som dom är utan endera doppa dom i choklad eller grilla dom.

Att grilla dom kan vara lite farligt eftersom de är så "högoktania" ;-)
 

stef-n

Aktiv medlem
Hur gick det egentligen med den där miljövänliga ersättningen till de där frigolitbitarna, dvs popcorn? Någon som sett någon använda det? Vore ju annars ganska rimligt att just Cyberphoto började med det. Jag skulle nog kunna tänka mig att jobba som poppare där, bara jag får sjyst rabatt på fotoprylar. :)
 

JOLidman

Aktiv medlem
Förekommer men inte allt för mycket. Har hänt att jag fått datorprylar med popcorn i stället för frigolit. Gäller bara dataprylar från USA aldrig fotoprylar.
 

KjellSn

Aktiv medlem
RE

Köpte en Sony A100 för en månad sen och det låg en Mars Delight i kartongen! Ligger fortfarande i kylen då jag inte kan äta socker.
Kanske skulle man lägga ut den på Tradera!!
 

Lindaliten

Aktiv medlem
Re: RE

KjellSn skrev:
Köpte en Sony A100 för en månad sen och det låg en Mars Delight i kartongen! Ligger fortfarande i kylen då jag inte kan äta socker.
Kanske skulle man lägga ut den på Tradera!!
Men är du fotograf eller? I kylskåpet gör den ju ingen nytta. Du ska såklart fota chokladen!
 

Graylingman

Aktiv medlem
Re: RE

KjellSn skrev:
Köpte en Sony A100 för en månad sen och det låg en Mars Delight i kartongen! Ligger fortfarande i kylen då jag inte kan äta socker.
Kanske skulle man lägga ut den på Tradera!!
Cyberphoto borde alltså be om uppgift om diabetes och eventuella födoämnesallergier i samband med att man beställer....
 

Batte

Aktiv medlem
Underbart

Vilken grej, hungrig och trött hämtar jag ut min nya kameraväska och vad finner jag i botten av lådan? En snickers! Tack Cyberphoto!
 

Graylingman

Aktiv medlem
angelcom skrev:
Sett ur ett marknadsföringsperspektiv är ju saken helt genial.
Javisst är den det! Jag tror inte någon, nåja inte så många i alla fall, väljer just Cyberphoto pga chokladen, men snacka om att de blir omnämnda i positiva ordalag. Värt hur mycket som helst!
 

Per

Aktiv medlem
stef-n skrev:
Hur gick det egentligen med den där miljövänliga ersättningen till de där frigolitbitarna, dvs popcorn? Någon som sett någon använda det?
När jag handlade från Scandinavian Photo i mitten av nittiotalet (ett stycke Minolta 505si Super) så kom prylarna packade i något som på pricken såg ut som jumboostbågar. Jag kunde så klart inte låta bli att smaka några, fattig student som man var och de var faktiskt helt ok, lite osalta bara. Det festliga är att nu, på lite äldre dagar har min svåger köpt nån slags snacks till sin knatte, som - just precis - ser ut som jumboostbågar, smakar ok men är lite osalta.

-Kan det vara samma?

/Per
 

theseal

Aktiv medlem
Per skrev:
Det festliga är att nu, på lite äldre dagar har min svåger köpt nån slags snacks till sin knatte, som - just precis - ser ut som jumboostbågar, smakar ok men är lite osalta.

-Kan det vara samma?

/Per [/B]
Det är såna speciella majskrokar som man ger till kidsen.... innehåller inte ett skit mer än majsstärkelse typ. Bra "övningsmat".
 

Per

Aktiv medlem
theseal skrev:
Det är såna speciella majskrokar som man ger till kidsen
Jahaja.. och här har jag gjort mig till och köpt grönsaker, korv och gud vet allt till min egen knatte (idag fick hon tillåme fiskbullar!), och så duger det lika bra med nån slags embalage menar du?
 

theseal

Aktiv medlem
Per skrev:
Jahaja.. och här har jag gjort mig till och köpt grönsaker, korv och gud vet allt till min egen knatte (idag fick hon tillåme fiskbullar!), och så duger det lika bra med nån slags embalage menar du?
Jepps, och mycket billigre är det också... :D

</ironi>
 

Sushan

Avslutat medlemskap
När jag påpekade för dem att de missat chokladen i förra köpet så fick jag igen det mer än dubbelt nu senast. :eek:)
 

dannedansk

Aktiv medlem
Ännu mera OT

Ett stycke choklad?
Om man ger någon en choklad kaka..

Säger du en choklad?

Ett choklad låter inte fel i mina öron
 
ANNONS