Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

FS Forum Dålig info från FS

Produkter
(logga in för att koppla)

Johan Pihl

Aktiv medlem
Varje gång jag får en kommentar eller nåt annat här på fs som berör mig så får jag ett mejl med info om detta, trots att jag bett om att slippa få det (eftersom jag ändå kan se det på Min sida när jag loggar in här på fs).
Men nu gick mitt plus-medlemsskap ut, utan att jag ens blivit förvarnad om att tiden börjat ta slut, och trots att jag bett om att få ett meddelande om detta i god tid så att jag skulle kunna förnya mitt medlemsskap innan.
Mejl dagligen om sånt jag INTE vill ha, det får jag, men ETT enda viktigt mail om året som jag har bett om att få, det klarar inte fs av att skicka mig. Ibland undrar man hur, och vem som sköter administrationen här på fs... Det är under alla kritik.
 

ztenlund

Aktiv medlem
Jag fick vad jag kan se totalt tre mail i december om att medlemskapet skulle gå ut med början ca en månad innan, och får inte en massa mail om kommentarer.
 
ANNONS