Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

D600

Produkter
(logga in för att koppla)

42195

Medlem
Hej,
Är det en dålig idé att satsa på en D600 som är städad av Nikon och slutare är bytt? sitter idag med en D7000 som jag är nöjd med.
Blir steget jättestort? har bla 70-200 för FX.

Hej,
Är det en dålig idé att satsa på en D600 som är städad av Nikon och slutare är bytt? sitter idag med en D7000 som jag är nöjd med.

Hej!

Jag gick från D90 till D600 och allt blev bättre.
Jag fick också smuts på sensorn men fått den utbytt och jag är fortfarande nöjd.
Visst var det irriterande att smuts dök upp och visst är Nikons hantering av problemet genant men nu har de kammat till sig och löst problemet.
Och ja! Steget blev jättestort och för mig känns det skönt att 50mm är just 50mm.

Mvh Sven

Hej,

Gick från D7000 till D610. Steget var jättestort för mig iaf. Sen beror det väl lite på vad man fotar...

ANNONS
Götaplatsens Foto