Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Dags att överge min D200
- Trådstartare samtr0n
- Start datum
Skrotfotaren
Avslutat medlemskap
Som rubriken lyder känner nu att det är dags att lämna min D200, sneglar och dreglar över D7100 eller D610.
Fotar mest landskap och natur så vilken skulle du rekommendera?
Har objektiv så de ät möjligt att gå över till FF.
Känner mig riktigt förvirrad.
Om du har råd så tycker jag du ska prova på D610! Kontraster och färger är nog ganska lika men du får ett större djup och mycket mindre brus i dåligt ljus med D610. OM du inte fotar i dåligt ljus och har begränsad budget så stannar du på en D7100, du kommer i vilket fall se en enorm skillnad i bildkvalitet jämfört med din gamla trotjänare
samtr0n
Aktiv medlem
Om du har råd så tycker jag du ska prova på D610! Kontraster och färger är nog ganska lika men du får ett större djup och mycket mindre brus i dåligt ljus med D610. OM du inte fotar i dåligt ljus och har begränsad budget så stannar du på en D7100, du kommer i vilket fall se en enorm skillnad i bildkvalitet jämfört med din gamla trotjänare.
Tackar
Skönt att få lite respons i samma riktning som jag tänker, tveksamt då trotjänaren varit med runt jorden och i vått och torrt, fördelen då kameran åldras och man lär känna dess begränsningar
+45 till -30 har den varit med om utan några problem =)