Annons

Distanskurs i digitalbildbehandling

Produkter
(logga in för att koppla)

Grillo

Aktiv medlem
Ville bara tipsa om distanskursen i digitalbildbehandlig som körs från Högskolan i Jönköping.

Sista anmälningsdag är 15 april så skynda er.

Ni som kanske redan sökt kan väll droppa en rad här så kanske man kan snacka lite.

// Grillo
 
Inte för att jag för närvarande har så mycket att säga men jag har iaf sökt den kursen.
 
Grattis!
Ni kommer garanterat inte att bli besvikna. Jag går just nu kursen "IRL", och den kan rekommenderas. Den bör komma ännu mer till sin rätt när den blir web-baserad.
Fråga mej gärna nåt om ni vill...
 
Även jag har sökt och skickat in betyget från sjöingenjörsexamen -67. Jag har också bett att de tar hänsyn till ett högskoleprov som jag gjorde för ett par år sedan om det kan vara till nytta.
Som pensionär är det nyttigt att motionera inte bara kroppen utan åxå hjärnan och så kanske det blir bättre bilder. I alla fall tekniskt bättre.
 
Bara så ni vet...

...i tisdags hade dem redan ca 800 anmälningar.

70 platser.
När ska andra högskolor börja med samma kurs? det är på tiden...

Lycka till!

Sofia
 
Jag har också anmält mig, nu gäller det att hålla tummarna för att man kommer med alltså. Det verkar ju vara lite "slagsmål" om platserna.

Det skulle verkligen vara väldigt kul om man kom med.

/lisa
 
Jag vet inte vad är det för kriteria för att komma in.

Någon sorts sortering måste finnas så klart, men det är lite tråkigt att man går efter betyg/högskoleprov, etc för att komma in.

Mera platser behövs i mera högskolor.

Man har inte direkt budget för att gå ta en jättedyr kurs på Folkuniversitet eller Medborgarskolan.

Sofia
 
Oj, det var värst vad det var folk som svarade, trevligt trevligt.
Verkar som om det blir tight med platserna...
 
Mattias hjärna borde klara 800 stycken!
Online är totalt hans grej.
Det är nog tyvärr skolan som sätter ramen på 70 st.
 
Shit! Så många ansökningar!! Jag har också sökt, men då kan man inte vara så jäkla säker på att komma in då. Vad har ni för betygspoäng/poäng på högskoleprovet?
 
Jag har också sökt. :) Har inte gjort högskoleprovet på många år, så jag hoppas att mina universitetspoäng räcker...
 
Kanske om jag doktorerar mig får jag bra chanser att komma in på Mattias Bildbehandling kurs.

Sofia
 
Står inget vad jag kan se om att de räknar in högskolepoäng vid antagningen, bara betyg och högskoleprov.
Hoppas jag har fel :)
 
ANNONS