Annons

E-Infinity

Produkter
(logga in för att koppla)

ErikJ2

Medlem
Hej,

Jag funderar på att beställa en kamera. Är det någon som nyligen har handlat från dem? Slutet av november, början på december? Hur gick det för er?
Tack
 

Ades

Aktiv medlem
Hej,

Jag funderar på att beställa en kamera. Är det någon som nyligen har handlat från dem? Slutet av november, början på december? Hur gick det för er?
Tack
Jag har beställt nu i veckan ett Sigma 24-70/2.8.. Det är på väg som vanligt med DHL.. Lär dyka upp nästa vecka verkar det som.
 

torbeno

Aktiv medlem
Jag har beställt, ca en vecka sen.
skall vara på väg med DHL.
se till att betala i euro och inte att paypal ändrar till sek. Det gjorde 700 kr för mig.
 

Tony johansson

Aktiv medlem
Hej,

Jag funderar på att beställa en kamera. Är det någon som nyligen har handlat från dem? Slutet av november, början på december? Hur gick det för er?
Tack
Jag beställde ett par gluggar i onsdags, fick mejl med bild på prylarna igår, och att jag inom de närmsta dagarna får ett mejl med trackingnummer. Har nu beställt från E - infinity (jag tror det är) för fjärde gången i år, och jag har bara gott att säga om dom.
 

ErikJ2

Medlem
Jag beställde ett par gluggar i onsdags, fick mejl med bild på prylarna igår, och att jag inom de närmsta dagarna får ett mejl med trackingnummer. Har nu beställt från E - infinity (jag tror det är) för fjärde gången i år, och jag har bara gott att säga om dom.
Jag har beställt nu i veckan ett Sigma 24-70/2.8.. Det är på väg som vanligt med DHL.. Lär dyka upp nästa vecka verkar det som.
Fint! Beställde ni på den europeiska eller UK versionen av sidan? Och vad för betalningssätt? Tack
 

Tony johansson

Aktiv medlem
Fint! Beställde ni på den europeiska eller UK versionen av sidan? Och vad för betalningssätt? Tack
Europeiska sidan. Om du handlar på den Engelska sidan, får du betala frakten, vilket du slipper om du handlar på den Europeiska sidan. Betalning via PayPal, (med MasterCard i mitt fall), och då i Euro. Eftersom du handlar inom EU slipper du en massa avgifter.

Fick mejl idag med trackingnummer, så prylarna är på väg...👍🏻.
 

Fredrik AVT

Aktiv medlem
Om grejerna finns i UK lagret är det väl riskfritt att beställa nu men måste de skickas från Hongkong vet jag inte säkert om de är i Sverige före 31/12. Finns inte risken då att beställningar lagda som inte passerar Sveriges gräns före det datumet både rullas och momsbeläggs om det blir en hård Brexit (vilket verkar vara mest sannolikt)?
 

cardazio

Aktiv medlem
Unionsvaror som transporteras mellan Storbritannien och EU behandlas som unionsvaror om det finns ett transportdokument som styrker att transporten påbörjades senast den 31 december 2020.


Tänk på att det är EU:s tidszon som gäller, det vill säga klockan 23.00 i Storbritannien och klockan 00.00 i Sverige.
 

Tony johansson

Aktiv medlem
men måste de skickas från Hongkong vet jag inte säkert om de är i Sverige före 31/12
Inget svar på kommentaren, men de tidigare gångerna jag beställt har grejerna kommit inom fem (5) dagar. Vad man kan göra (om man känner sig osäker) är att skicka ett mejl till E-infinity och fråga 👍🏻. Beställde den 2/12 och grejerna kommer väl i morgon eller i övermorgon, skulle jag tro.

Jag känner mig rätt säker på att man får pryttlarna innan den 31:e om man inte vilar (allt för länge) på hanen, d v s beställer snarast.
 
Senast ändrad:
ANNONS