Annons

E-Infinity

Produkter
(logga in för att koppla)

Stadsliv

Aktiv medlem
Om någon undrar hur de beter sig när något går lite galet så har jag ett exempel. Gjorde en beställning i lördags men var lite för snabb så missade att Paypal hade en gammal leveransadress inlagd.

Jag mejlade på en gång och på måndag morgon hade de avbrutit min order och betalat tillbaka mina pengar. Av säkerhetsskäl är det inte möjligt att ändra leveransadress, bara att avbryta och sen får man beställa om.
 

mattias_onlajn

Aktiv medlem
Tänkte beställa mig en Fujifiilm XT-kamera från E.infinity. Kommer köpa ett par objektiv i samma veva och har sneglat lite på Viltrox gluggar för Fuji eftersom de prismässigt ligger bra till, känns som man får mycket glas för pengarna. Men dessa finns inte hos E-infinity. Priset är rätt OK i sverige men tänkte om någon har tips om någon annan butik utanför sverige med bra priser där dessa kan tänkas finnas?
 
Senast ändrad:

Johan.76

Aktiv medlem
Tänkte beställa mig en Fujifiilm XT-kamera från E.infinity. Kommer köpa ett par objektiv i samma veva och har sneglat lite på Viltrox gluggar för Fuji eftersom de prismässigt ligger bra till, känns som man får mycket glas för pengarna. Men dessa finns inte hos E-infinity. Priset är rätt OK i sverige men tänkte om någon har tips om någon annan butik utanför sverige med bra priser där dessa kan tänkas finnas?

Vet dock inte om dom har det du söker. Men en annan sida än E-Infinity i alla fall.

Mvh Johan
 

MNB

Aktiv medlem
Fick hem min Fujifilm X100v idag och det var som tidigare utan problem. Kostade mig 11,300kr istället för 15,700kr.

Tog som det tagit tidigare ca. 10 dagar att få hem.
 

Oförbätterlig

Aktiv medlem
Åh vad sugen jag är på att panikbeställa en R5 och spara 15 000 mot en svensksåld! Men jag vet inte riktigt om jag vågar lita på lagerstatusen, risken är väl att den levereras efter nyår.
 

Tony johansson

Aktiv medlem
Åh vad sugen jag är på att panikbeställa en R5 och spara 15 000 mot en svensksåld! Men jag vet inte riktigt om jag vågar lita på lagerstatusen, risken är väl att den levereras efter nyår.
Utav de pryttlarna jag beställt (och det har blivit en del nu) så har lagersaldot stämt, jag har fått prylarna inom en vecka (nu senast tog det 6 dagar med en helg inräknad), så om du är sugen, skulle jag inte vila på hanen.
 

lonian

Aktiv medlem
Jag hann med att få hem nikon z 24-70 f2.8 s som vid köptillfället hade varit 6000kr dyrare i Sverige.

Jag hade även klickat hem z 14-24 f2.8 s om dom hunnit få in dem.
 

Orre

Avslutat medlemskap
Beställde ett hus i förrgår (under halva priset mot CyberPhoto) . Fick bekräftelse direkt och idag besked att det skickats och att jag får spårningsinfo om 1-2 dagar. Få se då.
 

Orre

Avslutat medlemskap
Köper du en kamera så kan det ta en extra dag pga de kommer maila dig och fråga ifall det är ok att menyerna enbart är på engelska. Så den tiden innan de fått svar får du lägga till. Samt att de svara ju under deras lokala tid (asiatisk tid) och du lär svara på svensk.
Men när jag köpte deras objektiv så fick det nog på 1v allt som allt.

/Stefan
Går det inte att få svenska menyer efteråt med annan firmware från Canon?
 
ANNONS