Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Egen fotoutskrivare eller skicka in bilderna??

Produkter
(logga in för att koppla)
En Selphy-skrivare är ganska bra att ha.

Om man bara skriver ut en bild då och då så är en sublimeringsskrivare perfekt. Man slipper bli irriterad över att munstyckena på bläckstråleskrivaren har torkat ihop (igen!).
Omfattande utskrifter är billigare via foto-lab.

Har du en bra Expertbutik med kunnig personal i närheten så kan du oftast hämta ut dina bilder samma dag om du beställer via Expert.se. Har själv ett samarbete med den lokala butiken och jag betalar inte samma pris som vanliga dödliga. Allt är en förhandling. Här har dom eget fotolabb i butiken och en annan fördel är att är man inte nöjd så får man lämna igen dom =)

Väl värt att fundera både en och två gånger på :)

Jag har en selphy 780 som stått ett tag med "patron" eller vad man nu ska kalla det och med papperna i behållaren. Nu märker jag att alla bilder blir supermörka. Är det någon som känner igen sig? Jag prövade med en gammal 10d kamera och kollade på displayen, där bilden såg bra ut. Även på displayen på skrivaren var det ok. Men inte utskriften dock

ANNONS
Götaplatsens Foto