Annons

En fitta på startsidan?

Produkter
(logga in för att koppla)

superboy77

Aktiv medlem
Jag höll på att sätta hjärtat i halsgropen när jag under lunchen surfade in på fotosidan.se för att kolla vad som hade hänt under förmiddagen. Tydligen har någon favoritmarkerat en bild på ett särat skrev, en fitta.

Är det bara jag som tycker att det känns lite olämpligt?

Det är ju absolut inte porr iallafall, det ser ju alla som någonsin kollat på porr, så vad skulle det vara för fel med det?

För ett tag sedan var det någon som inte tålde se en bild från ett slakteri på förstasidan. Vad kommer härnäst?

Fittor har debatterats tidigare också. Någon hade bilder på kvinnliga könsorgan uppiffade med diverse attiraljer. Det blev sådant liv om det att fotosidan införde svarta filter som man fick klicka bort för att kunna se sådana bilder. Någon som vet om dessa filter finns kvar? Kanske kunde man i så fall sätta ett svart filter över hela förstasidan, när bilder som olika personer kan tänkas se som stötande visas där? Själv skulle jag gärna slippa se bilder av vattendroppar där. Och jag vet många som inte tål kattbilder.

Det låter ju smidigt, då skulle jag mer än gärna slippa gravidbilder! :D Njä, men vet faktiskt inte om och var de filtrena finns idag. Men hur länge visas bilderna egentligen på förstasidan, är det ett så stort problem egentligen?

Jo filtret finns kvar, men det finns ingen som sitter och förgranskar allt som kommer in. Kommer det in någon bild som upprör (vare sig det är erotiskt eller tex våld) så brukar folk höra av sig på stört, och då kan vi markera bilden som stötande - så man får en liten varning.

Billedliga fittor....och andra....

Jo filtret finns kvar, men det finns ingen som sitter och förgranskar allt som kommer in. Kommer det in någon bild som upprör (vare sig det är erotiskt eller tex våld) så brukar folk höra av sig på stört, och då kan vi markera bilden som stötande - så man får en liten varning.

Nu är det månne lagligt att sejja att någon är en fitta, på FS Christer?

Visst är det en konst att uttrycka sej med konstnärliga ord ;-)

En torr fitta på FS är för mej lika lite porr eller onani som en understatement på forumetl....men därimot en svår konst....................

Va´sa jag egentlig????????

Och, vad sagte JO´s länk till FS´s regler?

Försöker du säga något i debatten här Emil, eller försöker du bara provocera mig? Jag förstår hursomhelst inte vad du menar.

Diskussionen är slut. Det finns ingen anledning att fortsätta. Finner man någon bild stötande så kan man rapportera det.

ANNONS
Götaplatsens Foto