Annons

En fitta på startsidan?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag "provoserar inte".......

Försöker du säga något i debatten här Emil, eller försöker du bara provocera mig? Jag förstår hursomhelst inte vad du menar.

....bara undrar vad du tycker om FS regler........................

Jag möter inte mej själv i dörren. Gör du?

Edit: PS. har du varit aktiv i denna tråden tidigare? DS.

Senast ändrad:
Igår diskuterade jag med besökande vänner (av mycket skiftande åldrar) om olika sociala nätverk som Facebook, twitter och liknande. Jag fick frågan varför jag själv inte är aktiv inom något av dessa och besvarar den med att man vet aldrig vad det är för knepigt folk man får att göra med i de sammanhangen (jag vet ju hur det var på IRC när det begav sig).
Istället ville jag visa Fs som också är ett socialt nätverk men som utgår från ett gemensamt intresse. Jag loggar in och visar Fs startsida som får mina besökande att reagera allt från att vika sig av skratt till att reagera med obehag. Bland favoriterna på första sidan dräller det in 2 - 3 kvinnokön i mer eller mindre blottade poser. Jag är bara glad att inget av dem var ett sådant där hungrigt kvinnokön med en cocktailtomat eller något annat in- eller uppkört. Eller ett sådant där kvinnokön som är på väg till maskerad och klätt ut sig i blingbling eller liknande.

Lite pinsamt blev det och nu vet jag att passa mig för att puffa för Fs utifrån mitt fotointresse.
/Nonno

en bild på ett särat skrev, en fitta.

Är det denna bild ni pratar om?

http://www.fotosidan.se/gallery/viewlarge.htm?ID=2230197&target=_blank

I så fall reagerar jag mer på att trådskaparen ser "ett särat skrev, en fitta" och ingenting annat. En nedlåtande beskrivning, inte mot fotografen men mot motivet. Ifall diskussionen rör sig om en annan bild är jag såklart beredd att revidera min uppfattning. Men så länge bilden i fråga tillåts på FS så måste den i konsekvensens namn också kunna visas på förstasidan. Att ibland få se bilder man inte tycker om är "risken" man får ta som medlem.

I så fall reagerar jag mer på att trådskaparen ser "ett särat skrev, en fitta" och ingenting annat. En nedlåtande beskrivning, inte mot fotografen men mot motivet. Ifall diskussionen rör sig om en annan bild är jag såklart beredd att revidera min uppfattning. Men så länge bilden i fråga tillåts på FS så måste den i konsekvensens namn också kunna visas på förstasidan. Att ibland få se bilder man inte tycker om är "risken" man får ta som medlem.

Nej, den var det inte. På den bilden jag såg fanns bara skrevet med.

Vi förhandsgranskar inte några bilder som läggs in. Ser man en bild på Fotosidan som man upplever som stötande kan man rapportera den till oss, länk finns under varje bild. Om vi håller med kan vi markera den som "kan upplevas som stötande" och den visas då inte direkt.

Björn, det ser du väl att den är rätt nyupplagd, medan tråden startades 1/12.
/Nonno

Den är OK men kan förstå att den uppfattas som stötande av en del, så jag har markerat den som sådan nu

Haha fattas bara ett telefon nummer till någon hotline :)
Nja jag kan tycka såna där bilder är vad fotosidan behöver för att pigga upp stället lite, det börjar bli dussin bilder i polerna och då menar jag bilder som man sett förr och de är tekniskt bra men ganska tråkiga. Skulle vilja se mer av sånt här men kanske lite bättre dvs lite mer intelligens bakom bilderna. Den första var sjukt bra den svartvita men den som tråden handlar om ser bara ut som en screen shot från någon dålig prulle som något lagt gaussian blur på.

ANNONS