Pimme89
Ny medlem
Hejsan jag går tredjeåret på ett gymnasium i borås och håller nu på med ett projektarbete om reklambilder och retuschering, hur det påverkar samhället osv.
Jag hoppas att några kan ta sig tid och svara på min enkätundersökning
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ålder:
* -18
18-30
30-60
60- *
Man / Kvinna
Vad tycker du om retuschering av reklambilder? (Är det okej att man gör tjejerna smalare tar bort rynkor etc.)
Vad på reklambilder tror du man retuschera oftast?
Anser du att det kan vara ett problem när till exempel unga jämför sig med personerna på bilderna?
På vilket sätt påverkas dem tror du? Motivera ditt svar.
Tror du man kan göra något för att få reklambyråerna/tidningar att helt sluta med retuschering?
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Hoppas någon tar sig tid och svarar
Ha en bra dag
/Emil
Jag hoppas att några kan ta sig tid och svara på min enkätundersökning
Ålder:
* -18
18-30
30-60
60- *
Man / Kvinna
Vad tycker du om retuschering av reklambilder? (Är det okej att man gör tjejerna smalare tar bort rynkor etc.)
Vad på reklambilder tror du man retuschera oftast?
Anser du att det kan vara ett problem när till exempel unga jämför sig med personerna på bilderna?
På vilket sätt påverkas dem tror du? Motivera ditt svar.
Tror du man kan göra något för att få reklambyråerna/tidningar att helt sluta med retuschering?
Hoppas någon tar sig tid och svarar
Ha en bra dag
/Emil