drlomo
Aktiv medlem
Jag köpte en EOS 5D och satte på en Vivitar 100-300 jag haft till min EOS 600 och även till min 300D. DÅ PAJADE 5D!! Hel-dog för gott! Objektivet funkade igen på 300D efteråt. Jag skall ta den till Canon när jag är tillbaka i Sverige. Jag fick ett mycket trevligt bemötande när jag ringde Canon service i Mölndal. Har någon sett något liknande??



