Annons

EOS M 22mm objektiv: fokuring trasig?

Produkter
(logga in för att koppla)

Nilsson84

Aktiv medlem
Fick precis hem min EOS M med pannkaksobjektivet 22mm,

Objektivet har fokusring men jag kan inte ställa in skärpan med den.
Är det bara en (estetisk/ se proffsigt ut ut grej) eller är den trasig?
 
Har du ställt in skärpeinställningsläget på MF (i kameran)?
Obs att objektivet måste vara monterat på kameran och att den måste vara påslagen.
Se vidare i objektivmanualen som finns på cd-skivan.
 
ANNONS
Götaplatsens Foto