Annons

epson r800 suger

Produkter
(logga in för att koppla)

Cambo

Aktiv medlem
försöker skriva ut ett texdokument men saknar pasta i Gloss Optimizer. Förstår inte varför alla patronerna, även den diskutabla optimizern måste vara fyllda för att den ska förmå sig till att skriva ut ett vanligt textdokument. Epsons support vet inget, har aldrig tidigare fått frågan och ber mig kontakta Japan! Finns någon som vet ??

Alla skrivare (ett tiotal) jag haft har samma olater. Så fort en patron tar slut så stänger skrivaren butiken och vägrar att ens svara på frågor. Det borde finnas en nödknapp så att man får ut det bästa som går med de patroner som fortfarande har bläck.

När jag en gång köpte skrivare valde jag mellan Canon och Epsson. Det blev en Canon S9000. Förvisso ska jag väl byta upp mig nu när pro 9500 och då har jag faktiskt först tittat på Epssons nya A2 skrivare, Men till saken på Canon återställer jag bara med en knapp så struntar den i de tumma färgbehållarana. Detta hjälper ju inte dig, var inte meningen att strö salt i såren iheller, bara upplysningsvis. Tror själv att det kanske har blivet som med datorer och macen att de andra tillverkarna har hunnit upp.
Hälsningar Lasse

ANNONS