Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

EU och fotografi

Produkter
(logga in för att koppla)

mipert

Aktiv medlem
Intressant liten notering i Metro om att 60% av svenskarna har fotograferat/filmat under förra året.
Snittet i EU är 30% vilket gör svenskarna till de mest fotograferande medborgarna i EU-staterna.

Vi dansar mest och är flitigast på att läsa böcker också.

mipert skrev:
Intressant liten notering i Metro om att 60% av svenskarna har fotograferat/filmat under förra året.
Snittet i EU är 30% vilket gör svenskarna till de mest fotograferande medborgarna i EU-staterna.

Vi dansar mest och är flitigast på att läsa böcker också.
Och vi läser väl flest dagstidningar om jag inte har fel.

... + äter mest bananer, har mest tillgång till internet, har flest mobiltelefoner och talar mest i telefon.

Om inte jag har fel vill säga! :)

/Jonas

Vi dricker mest kaffe i världen!

PS. Nu kanske vi är lite off topic iofs. :) .DS

/MVH Everhill

Svenskar är också bäst i världen på att tycka de är sämst i världen.

Och svenska assistenter har enormt gott rykte i New York.
Det började med Lennart Durehed, fortsatte med Mikael Jansson, Per Zennström tog upp manteln och fler har följt efter.

Calle S skrev:
everhill skrev:
Vi dricker mest kaffe i världen!
Det trodde jag var finnarna.
Möjligen att mumintrollen dricker mycket kaffe i liter mätt men det kan inte vara svårt så himla svagt som de gör det.

Tur man inte är finne då :)
Blaskkaffe, nej tack, spånkaffe nej tack

Sverige ligger väl i topp i datortäthet också.

ANNONS
Götaplatsens Foto