Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fågelidentifikation

MatteH

Aktiv medlem
Kollade igenom gamla bilder och hittade denna bilden. Ser i mitt tycke ut som en Mellanskarv? Hur vanliga är de egentligen, tror att jag aldrig har sett nån förutom då jag fotade denna (om det nu är en sådan) Inget kryss antar jag ;)

/Matte
 

Bilagor

blixten97

Aktiv medlem
Vilken fågel?

Hittade denna bild när jag gick igenom bilder ifrån Koster strax utanför Strömstad. Dålig bildkvalité tyvärr. Försökte skärpa upp den lite men den blev ganska kornig.

ööööööööööööööööööööööööööö.jpg
 

gavia

Aktiv medlem
Kollade igenom gamla bilder och hittade denna bilden. Ser i mitt tycke ut som en Mellanskarv? Hur vanliga är de egentligen, tror att jag aldrig har sett nån förutom då jag fotade denna (om det nu är en sådan) Inget kryss antar jag ;)

/Matte
helt rätt inget X, mellanskarv är en ras av storskarv.så rappporeterar man på svalan så är det en storskarv.

% peter berglin
 
ANNONS