Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Favoritbilder

Produkter
(logga in för att koppla)

Lintott

Aktiv medlem
Hej!
Nu har jag lärt mig att hitta och spara favoritbilder men jag saknar att det inte står rubrik på bilden samt vem som fotat!?
Varför står inte det där? Där står bara "ta bort" under bilden......så dumt, kan man inte ändra detta?

Mvh Eva

Och nu har min Favoritsida vuxit, titta bara så vackra bilder! http://www.fotosidan.se/member/favorites.htm?ID=44685 Och tänk vad kul att få vara sin egen jury och välja vilka bilder man gillar till sitt stall.
Tack alla duktiga fotografer och man får skapa en egen Favoritsida här.
Toppenfina bilder och man blir så glad av att bara titta på dessa ibland.

Men jag saknar att det inte står rubrik och fotografens namn på dem i Favoritsidan, varför är det så?
Mvh Eva

Vad konstigt för på min sida står det inte fotografens namn utan bara "ta bort" under bilden? Ska det vara så?

För övrigt har jag nu uppdaterat med ännu fler vackra bilder, titta gärna in här: http://www.fotosidan.se/member/viewfavorites.htm?ID=44685
Helt fantastiska bilder tar ni medlemmar som finns här.

Och jag har nu märkt en sak att en del har dubbletter här av sina bilder, det kanske bara är en miss och att man glömt det själv?

Sen märker jag en annan sak när det gäller mig själv och valet av favoritbilder, det verkar som jag tycker om bilder som har svart bakgrund.....? Är det en synvilla eller är det bara så att jag gillar svart bakgrund på de flesta bilder?
Hur tycker ni andra?
På min favoritsida på nu över 500 bilder så har jag bara EN bild med vit bakgrund för att den är så himla gullig med en kattunge på.
Vad beror det på att man gillar svart eller är det så rent allmänt att de flesta bilder blir vackrare med svart bakgrund?

Mvh Eva

ANNONS
Götaplatsens Foto