Thidan
Avslutat medlemskap
Hejsan, jag har haft min Nikon D50 ca 1,5 vecka nu och har märkt att när jag "skakar" på den så låter det som om någonting är löst i kameran. Som en liten kula eller så, vet inte. Objektivet har också blivit segare. För någon dag sedan var det "mjukt" när jag vred och fixade skärpan, men nu har det blivit lite segt som om det kommit sand eller så i den.
Jag märker ingen skillnad eller något fel när jag fotar med den.
Någon som har någon aning om vad som kan vara fel, om något är fel?
Jag kanske bara är onödigt nojjig också eftersom jag inte haft den länge.
//Sofia
Jag märker ingen skillnad eller något fel när jag fotar med den.
Någon som har någon aning om vad som kan vara fel, om något är fel?
Jag kanske bara är onödigt nojjig också eftersom jag inte haft den länge.
//Sofia





