Annons

Finns vi kvar?

Produkter
(logga in för att koppla)

Ruda

Avslutat medlemskap
...Is there anybody out there...

Jag bara undrar om WFS fortfarande finns kvar som löst sammanhängande församling?

Mvh, Dan
 

BAn

Aktiv medlem
Vatten, stenbyggnad, löv...

Vid vår favoritplats Borgvik igen kanske? Eller hinner löven falla av?
 

pixelbild

Avslutat medlemskap
Tjoho. blir det nån utflykt. Jag funderar att åka till skroten utanför Töcksfors om nån ska med.
 

millhouse

Aktiv medlem
Töcksfors

Tjoho. blir det nån utflykt. Jag funderar att åka till skroten utanför Töcksfors om nån ska med.
Hej!
Inte för att jag är så aktiv precis i WFS. Bor där uppe i norr och en del saker sker mest i söder.
Vad gäller skroten i Töcksfors så tror jag att gäller att åka ditt snart. Dom två herrar som äger den är till åren och det verkar som att man vill få bort den från olika håll. Har väl varit där ett antal gånger. Bland annat har jag en bildserie som jag säljer från just denna skrot. Dom bilderna kan ni se under www.enbrabild.se/kopa.html - rubriken "PAST A WAY ".
En lite regning dag, då gör sig rosten bra, som får den där extra färgen som är så härlig. Många bilar har flyttats men många är kvar.
 

simone99

Aktiv medlem
Hej
Jag hoppas att vi kan få lite fart igen och ställer gärna upp på att åka till Töcksfors och plåta bilar. Jag har varit sugen länge och det är väl lika bra att göra slag i saken. som det ser ut av tidigare kommentar så bör vi nog ta det så snart som möjligt
 
ANNONS