Annons

firefox visar sidor konstigt

Produkter
(logga in för att koppla)

j.asplund

Aktiv medlem
Helt plötsligt har Firexfox börjat bete sig konstigt och visar inte sidor ordentligt. Ta en titt på dumpen från fotosidan t.ex.

Vad kan ha gått galet och hur rättar jag till det?

inte heller funkar menyerna

tack för hjälpen
Johan
ps. Använder för tillfället WinXP

Bilagor

• untitled-1.jpg
    untitled-1.jpg
    88.7 KB · Visningar: 277
Har du installerat något insticksprogram för att blockera skript och inte tillåter Fotosidan (och de andra sajterna)? Eller kanske stängt av Javascript i FF?

jag har inte ändrat några instälningar eller installerat nya insticksprogram. dock uppdaterades min brandvägg (f-secure) kan det vara boven i dramat ?

WFS) (j.asplund skrev:
jag har inte ändrat några instälningar eller installerat nya insticksprogram. dock uppdaterades min brandvägg (f-secure) kan det vara boven i dramat ?

Jag har aldrig använt F-secure så jag vet inte vad den kan hitta på, men helt omöjligt är det inte då jag vet att Nortons Internet Security hittar på en hel del konstigheter emellanåt (den kastade jag ut...).

Det verkar ju som att du har problem med att ladda fotosidans css fil alla fall. Är det alla sidor som blir knasiga?

Det är som sagt CSS-filerna som inte laddas, har du felet på alla sidor alltid? Hur mår din uppkoppling?
Firefox hoppar över css-filerna för mig ibland när jag överbelastar min uppkoppling.

FILM) (Anddje skrev:
Det är som sagt CSS-filerna som inte laddas, har du felet på alla sidor alltid? Hur mår din uppkoppling?
Firefox hoppar över css-filerna för mig ibland när jag överbelastar min uppkoppling.
[/QUOT

Jag rensade "private data" så funkade det sen. Har liksom Anders upplevt detta korta stunder innan men aldrig så
här ihållande. nu är det löst dock

ANNONS
Götaplatsens Foto