Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fjärilshuset Haga Stockhom 21:a feb

Produkter
(logga in för att koppla)

gameburg

Aktiv medlem
Kul att du vill med!
Det är ok med centralen.
Hör av dig till mig senast fredag, så bestämmer vi närmare om detaljerna.

mvh
Patrik
 

sjohan

Aktiv medlem
Här blev man sugen och tänkte gå till fjärilshuset i göteborg som man va på när man va lite. Så när jag kom dit idag för att kolla öppettidet så stog det stängt tillsvidare.. :( Får väl ta och palla mig upp till stockholm någon dag istället.
 

gameburg

Aktiv medlem
Om det är någon som vill ansluta till råstasjön (se tidigare inlägg) innan fjärilshuset så är det västra delen av sjön (sid 28 ruta C6 i gula sidorna). Kommer vara där vid 8.30 om det är hyfsat väder och sticker därifrån vid 10.30.

mvh
Patrik
 

Arleklint

Aktiv medlem
Jag hänger på dig Patrik. Jag inser det är dags att testa D100 och min 300mm på fågel för att se vad det duger till ;)
 

MagnusG

Aktiv medlem
Ber att få det där '?' strykt från mig ;) ..jag kommer, svart under ögonen och vresig som få.. Ska bli kul, kan pröva min nya lins, moahahaa..

Några fler som har uppmärksammat att de på lördag startar sin utställning med reptiler, spindlar osv, lite fler motiv kort och gott!
 

MagnusG

Aktiv medlem
Tänkte vara lite jäklig och tanka upp en massa med bilder ;)

först ut är en rackare som stirrar sig blind på all imma på frontlinsen!
 

Bilagor

ANNONS