Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Flera bilder per a4
- Trådstartare stamstam
- Start datum
Walle
Aktiv medlem
Du måste beskriva exakt vad det är du har problem med.
Så här brukar jag göra: Först öppnar jag alla bilderna som jag vill printa på samma A4.
Sen ändrar jag storleken på dem till rätt mått. (Resize. Ställ in rätt upplösning i dpi och rätt yttermått på varje delbild)
Skapar ett nytt dokument med samma upplösning som jag ställer in när jag ändrar storleken på delbilderna, och med yttermått ala A4.
Kopierar varje delbild och klistar in i A4-dokumentet. Varje delbild hamnar i ett eget lager, vilket gör det enkelt att arrangera delbilderna.
Printa ( I mitt fall skickar jag bilden till crimson)
Så här brukar jag göra: Först öppnar jag alla bilderna som jag vill printa på samma A4.
Sen ändrar jag storleken på dem till rätt mått. (Resize. Ställ in rätt upplösning i dpi och rätt yttermått på varje delbild)
Skapar ett nytt dokument med samma upplösning som jag ställer in när jag ändrar storleken på delbilderna, och med yttermått ala A4.
Kopierar varje delbild och klistar in i A4-dokumentet. Varje delbild hamnar i ett eget lager, vilket gör det enkelt att arrangera delbilderna.
Printa ( I mitt fall skickar jag bilden till crimson)