Annons

Forumet uppgraderat

Produkter
(logga in för att koppla)

jimh

Kodsnickare
Forumpersonal
Retrogradtråden ligger i ett forum som inte längre är öppet. Det finns kvar men är dolt. Sen varför det är så, det får vi kolla med David. Gissar att innehållet skulle flyttats någonstans men att det av någon anledning inte blivit gjort.
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
My bad. Jag la av misstag det gamla forumet (Annat) så att det inte syntes. Nu är alla trådar i det forumet flyttat till "Övrigt om foto".

Så nu skall du kunna hitta Retrograd-tråden.
 

StefanN

Aktiv medlem
Tack också för att vi slipper texten BETA.
Det intressanta är att det i mina bevakningsmejl/bevakningsmail/bevakningsepost (nej, det var ju en annan tråd) omväxlande är Fotosidan Forum som Fotosidan Forum 2.0 BETA som avsändare. Detta skiftar även inom samma ämne och jag har ännu inte sett något system för det.
 

ArneB

Aktiv medlem
Samma här, jag trodde att det försvunnit helt. Det kanske är bäst att det står BETA ett tag till ;-)
 

talthoff

Teknikguru
Forumpersonal
Det är nog bara köer som spelar er ett spratt.

Möligen att bevkningsbrevet vid ny tråd (inte nytt inlägg) måste ändras manuellt.

-Thomas
 

magnus67

Aktiv medlem
Jag skrev precis ett inlägg med CODE-taggar, det visade sig att det förstörde sidlayouten.
Verkar som code har en bredd som är alldeles för stor.
 

kiwawa

Aktiv medlem
När jag skriver ett inlägg så försvinner tråden från lista nya listan, för att dyka upp ibland nån dag senare.
Inte alltid man kommer ihåg vilket forumrubrik man skrev under.
Ibland försvinner trådar jag precis läst för att då också dyka upp ganska godtyckligt.
 

jimh

Kodsnickare
Forumpersonal
Listan listar bara olästa inlägg. Som skribent anses du ha läst det du skrev :)

Jag tycker också det är skitjobbigt, men vet inte om det går att göra något åt det i den där sidan som tillhör tredjepartsprogramvaran.
 

kiwawa

Aktiv medlem
Listan listar bara olästa inlägg. Som skribent anses du ha läst det du skrev :)

Jag tycker också det är skitjobbigt, men vet inte om det går att göra något åt det i den där sidan som tillhör tredjepartsprogramvaran.
Ok.
Är jag gammal nu när jag tycker att det var bättre förr?
 

Graylingman

Aktiv medlem
Nånstans i tråden tror jag detta nämnts, men jag lyfter ändå upp detta igen. Jag tycker det vore väldigt bra om raden:

Bevakningar - Inställningar - Nya inlägg - Senaste inlägg - Markera allt som läst - Sök

kunde ligga längst ner på sidan också. Jo, jag vet att man kan hoppa upp genom att trycka Home, men ändå...
 

KoDanne

Avslutat medlemskap
Radera kommentarer

Att jag kan plocka bort mina bilder & vänner från FS vet jag. Men går det även att plocka bort de kommentarer jag gjort på andra medlemmars bilder?

För var det nått jag sket i så var det om en person jag kommenterat för 4 år sedan tackade en annan medlem för titten igår.

"FS är hårt belastat" lär ju inte bli bättre av denna totalt onödiga funktion som ligger o maler i bakgrunden hela tiden.
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Att jag kan plocka bort mina bilder & vänner från FS vet jag. Men går det även att plocka bort de kommentarer jag gjort på andra medlemmars bilder?

För var det nått jag sket i så var det om en person jag kommenterat för 4 år sedan tackade en annan medlem för titten igår.

"FS är hårt belastat" lär ju inte bli bättre av denna totalt onödiga funktion som ligger o maler i bakgrunden hela tiden.
Nej man kan inte plocka bort kommentarer man skrivit.

Men "Fs hårt belastad" var väl ett tag sen du såg. Hoppas jag. Eller?
 
ANNONS