Annons

Uppdateringar

Produkter
(logga in för att koppla)
Det enda jag märker är att fotosidan nu är så seg att den är nästan oanvändbar. Det tar ca två minuter att få upp en ny bild i grupperna. Man tröttnar på att vänta och loggar ut.

Vi har gjort en rejäl uppdatering av plattformen denna vecka. Det innebär egentligen inte några nya funktioner utan det är underhåll. När det gäller forumet så är det nu uppgraderat till senaste versionen och det ser lite annorlunda i vissa lägen (men annars skall de se ut som innan). Hittar ni nåt som verkar skumt så säg till.två minuter att få upp en ny bild i grupperna. Man tröttnar på att vänta och loggar ut.
 
Det enda jag märker är att fotosidan nu är så seg att den är nästan oanvändbar. Det tar ca två minuter att få upp en ny bild i grupperna. Man tröttnar på att vänta och loggar ut.
 
Tiden verkar skum men letar inte just nu. Återkom om du ser det igen.

Notificationsiffran är mkt riktigt rätt efterhängsen. Det får vi kika på.
Nu har det hänt igen här:

Om den första kommentaren har rätt tidsstämpel vet jag inte, men min som svar på den har det. Sedan är det i skrivande stund tre kommentarer som har stämpel före min 15:24, men de fanns inte när jag gjorde den. En är ett svar till mig dessutom. Jag gissar att tiden de har är GMT/UTC istället för UTC+2.

Det gör även att det blir vajsing i notifikationsflödet, eftersom de som har fel stämpel kan hamna före sådana som har rätt, fast de inte borde göra det.
 
Nu fungerar skrivandet av bloggen men det tar några timmar innan den presenteras efter att man har frisläppt den.
 
När jag gillat några bilder i Cityskapes nyss så ser det ut som jag gjort det för -1 år sedan. En omöjlighet eftersom i vart fall en av bilderna är tagen i år.
 
Hmm...

Screenshot 2024-05-27 232209.jpg
Nej, det fanns inte 482 nya aviseringar. Det är andra gången idag någon dylik absurd siffra dyker upp. Antalet torde vara det totala antalet aviseringar som finns i historiken.
 
Hmm...

Visa bilaga 174626
Nej, det fanns inte 482 nya aviseringar. Det är andra gången idag någon dylik absurd siffra dyker upp. Antalet torde vara det totala antalet aviseringar som finns i historiken.
Jag råkade ut för samma sak. Idag när jag loggade in, så stod det 91 nya aviseringar, vilket chockade mig. Insåg dock snart att det var nåt som inte stod rätt till :)
 
Både klocka och notifieringar skall vara fixade (dvs efter man klickat på siffran så skall den framöver vara korrekt). Återkom om det inte verkar stämma.
 
Både klocka och notifieringar skall vara fixade (dvs efter man klickat på siffran så skall den framöver vara korrekt). Återkom om det inte verkar stämma.
Funkar inte för mig när det gäller notifikationer tyvärr. Samma höga siffra dök upp igen på min iPhone efter att det såg okej ut på min Macbook.
 
Både klocka och notifieringar skall vara fixade (dvs efter man klickat på siffran så skall den framöver vara korrekt). Återkom om det inte verkar stämma.
Funkar inte för mig när det gäller notifikationer tyvärr. Samma höga siffra dök upp igen på min iPhone efter att det såg okej ut på min Macbook.
Precis, det är fortfarande massnotifikation. Dock med skillnaden att siffran verkar försvinna, tillfälligt, efter att man har varit inne på sidan.
 
I flera dagar har det stått 937 notificeringar även idag.
Annat fel
Klickar du på textrad i säljes kommer du bara till överskrift men klickar du på foto går den till annons .
Ett tredje
Många dubbelpost i fotosvar och blogg
Ytterligare
I blogg kan ibland visa ex 5 svar men kanske bara finns tre.

Det är mycket nu 😶
 
Senast ändrad:
I flera dagar har det står 937 notificeringar även idag.
Annat fel
Klickar du på textrad i säljes kommer du bara till överskrift men klickar du på foto går den till annons .
Ett tredje
Många dubbelpost i fotosvar och blogg
Ytterligare
I blogg kan ibland visa ex 5 svar men kanske bara finns tre.

Det är mycket nu 😶
Det verkar vara bättre nu med notifieringarna. Fick nyligen en (1) med anledning av att du hade skrivit i den här tråden, så förhoppningsvis håller det i sig, men det kanske är för tidigt att ropa hej.

Annonserna vet jag inte vad du menar? Jag testade nu och jag ser inte problemet, eller så missförstår jag vad du menar.

Dubbelpost har jag sett en del som har gjort i bloggkommentarerna, men jag har inte råkat ut för det själv, så om det är FS som är boven vet jag inte.

Fler svar i räknaren på blogginlägg i index än vad som verkar finnas har jag också sett flera gånger. Det försigkom redan före elmfeldt & Co började rota i servrarna nu senast.
 
Ja det har pågått lite längre med blogginlägg svar som ser ut att va flera. Typ som dolda svar men insåg att funktionen inte finns.

Jo i köp/sälj menar jag dom som lägger in sälj annons, eller där såg jag det felet.. Klickar man på text överskrift länk leds man ingenstans men klickar man på bild hamnar du rätt dvs till annons. Ex där finns en som har dubbelpost och den blir så
 
Jo i köp/sälj menar jag dom som lägger in sälj annons, eller där såg jag det felet.. Klickar man på text överskrift länk leds man ingenstans men klickar man på bild hamnar du rätt dvs till annons. Ex där finns en som har dubbelpost och den blir så

Hänger inte med. Menar du dessa två annonser?
 

Bilagor

  • IMG_0885.jpeg
    IMG_0885.jpeg
    352.8 KB · Visningar: 5
Ja precis. Vi har inte riktigt fått ordning på den och klockornas synkning mellan olika mjukvaror.
Nu blir bloggarna synliga så fort som man frisläpper 👍.

Tycker dock att det är onödigt att kopplad produkt tar upp halva bredden på forumet och det bara för en rad, där under är det sedan blankt. Kan man inte lägga den överst istället och låta forumet ha hela bredden
 
Nu blir bloggarna synliga så fort som man frisläpper 👍.

Tycker dock att det är onödigt att kopplad produkt tar upp halva bredden på forumet och det bara för en rad, där under är det sedan blankt. Kan man inte lägga den överst istället och låta forumet ha hela bredden
Vad använder du för enhet och webbläsare? Det är inte tanken att Koppla skall ta ngn större plats. Här ser du mobil / ipad / desktop och hur det är tänkt att se ut.
 

Bilagor

  • Skärmavbild 2024-05-29 kl. 13.05.29.png
    Skärmavbild 2024-05-29 kl. 13.05.29.png
    256 KB · Visningar: 3
  • Skärmavbild 2024-05-29 kl. 13.06.20.png
    Skärmavbild 2024-05-29 kl. 13.06.20.png
    429.2 KB · Visningar: 3
  • Skärmavbild 2024-05-29 kl. 13.05.58.png
    Skärmavbild 2024-05-29 kl. 13.05.58.png
    230.9 KB · Visningar: 3
  • Skärmavbild 2024-05-29 kl. 13.05.49.png
    Skärmavbild 2024-05-29 kl. 13.05.49.png
    321 KB · Visningar: 3
ANNONS