Annons

Fotokompis i Stockholm?

Produkter
(logga in för att koppla)

Juu

Medlem
Hej! Jag känner mig ganska ensam i mitt intresse för fotografering och tycker att det skulle vara roligt med en eller några personer att fotografera med. Kanske kan man inspirera och motivera varandra till att ta bättre bilder och utöka kreativiteten? :)

Personligen har jag inte fotograferat så mycket statsliv inne i Stockholm, men kanske vore det en bra början? Jag är dock öppen för det mesta, som tex. motorsport och djur- och naturfotografering. Kanske en tidig morgon på djurgården? Eller till en början bara en fika på ett trevligt café för att diskutera fotografi?

Det vore även roligt att gå på fotouställningar eller att hitta på olika fotoutmaningar att göra gemensamt.
 
Passa på innan kylan kommer på riktigt. ^^; Jag hakar gärna på, om det är kväll/helgtid.
 
Kan ju tipsa Stockholmsbaserade om Mosebacke Fotografiska Sällskap som har eget forum här på FS (under grupper och klubbar) och möts informellt ca en gång i månaden för att snacka foto eller titta på bilder...
 
Kan ju tipsa Stockholmsbaserade om Mosebacke Fotografiska Sällskap som har eget forum här på FS (under grupper och klubbar) och möts informellt ca en gång i månaden för att snacka foto eller titta på bilder...

Just såna fotosällskap är inte riktigt det jag söker, men visst kan det vara en väg till att hitta människor som fotograferar. Ska kolla upp det. :).
 
hej där,
här finns en till som söker nya fotovänner och behöver utmaningar eller "uppdrag" för att utvecklas. Stadsliv gillar jag allra bäst och är öppen för andra upplägg. Min bror jobbar med motorsport så det kanske går att ordna någon form av access till depåerna?
 
Kanske ska vi försöka träffas allihopa för en rundtur inne i stan? För mig passar kvällstid efter 17.00 samt helger bäst.
 
Är också ensam om fotointresset bland vänner och bekanta. Skulle vara kul att ha nån/några att bolla tankar/ideer/inköp/fotoplatser osv med. Bor i Huddinge men är som de flesta människor mobil..:).
 
Juu, när du frågar en grupp så är det alltid några som inte kan, denna dag går inte för mig då grabben har två fotbollsmatcher. Men ni skall givetvis köra på om flera andra kan denna dag, det är helt ok! Bra initiativ!

Annars så kan jag helgen efter dvs den 30/9...
 
ANNONS