Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotokompis på håll

Produkter
(logga in för att koppla)

oesterbo

Aktiv medlem
Hejsan, mitt namn är Philip, jag är 17 år och har fottat i ungefär ett år och har lärt mig väldigt mycket nya saker på denna tid och känner att jag vill ha hjälp med att kolla på bilderna jag tar, hjälp av någon att få idér till nya foton. Samtidigt som jag vill kolla på någon annans bild läsa av den och då lära mig av det.

Kontakt på [email protected]
Skulle vilja ha en polare att snacka foto med.
Idér eller hjälp att kolla över de färdiga arbetet
 
Om du laddar upp bilder här på Fotosidan kan du få hur många kommentarer som helst... eller nästan i alla fall.
Säkerligen får du också med tiden en eller annan fast kontakt här på FS.
 
Hallå där! Självklart låter det roligt med en fotokompis och jag är på, om du vill :p Jag är även jag 17 år (det vill säga att jag fyller 17 i oktober) och har "seriöst" fotat i ungefär ett år med systemkamera. Visst höll jag på med kompakt innan det och även tidigare smått med analog systemkamera men kan nu säga att det inte var något speciellt. Kan inte säga att jag är särskilt bra själv men samtidigt har jag hört av andra att jag är allt för självkritisk.. Har du lust att kolla in mina bilder så kan du ju göra det här på fs eller kanske ta dig till min bdb (för att jag inte orkar uppdatera min medlemsgrad här på fs) och kanske skicka ett mail?

/Windmark
[email protected]
 
Hallå
Jag är intresserad =)
Har fotat rätt så seriöst sen förra hösten.
Kan inte säga att jag är bra men ibland funkar de..
Jag lägger till din msn och hör av mig.
MVH
 
Varför funkar inte fotosidans galleri? Finns ju massor med anpassade grupper och pooler för alla ändamål och nivåer på fotograferadet!
 
Vad jag har förstått så får man inte några kommentarer på bilderna eller förslag, och det är inte speciellt personligt
 
Om man använder rätt pooler med rätta kategoritaggar och om man själv är aktiv och kommenterar andras bilder får man nog en del själv. Räkna dock med att du kanske får ge fler kommentarer och betyg än du får, men antar att det kan träna ens eget öga att betrakta och reflektera lite över andras bilder.


Länk med bilder som fått >100 kommentarer!

http://www.fotosidan.se/gallery/lis...=gteq&comments=1&rating1Op=gteq&rating1=&type[]=st&title=&description=&_orientation=&equipment=&location=&sort=comments+desc&maxrows=20
 
Sant, där misstog jag mig.
Ja att man lär sig när man kollar på andras bilder också.
Men man har en begränsad uppladdning här samtidigt som att det är segt och tidsätande att en och en lägg upp.
Det jag menar är att där jag bor finns det ingen(så vitt jag vet) fotointreserad som jag kan träffa sticka ut göra en session med. Dela bilder och kommentarer med och det är det jag söker hos någon som jag kan göra med på avstånd istället
 
Om man använder rätt pooler med rätta kategoritaggar och om man själv är aktiv och kommenterar andras bilder får man nog en del själv. Räkna dock med att du kanske får ge fler kommentarer och betyg än du får, men antar att det kan träna ens eget öga att betrakta och reflektera lite över andras bilder.


Länk med bilder som fått >100 kommentarer!

http://www.fotosidan.se/gallery/lis...=gteq&comments=1&rating1Op=gteq&rating1=&type[]=st&title=&description=&_orientation=&equipment=&location=&sort=comments+desc&maxrows=20

Lånar din tråd lite Philip, hoppas de e ok.
Får inte länken att funka, skulle gärna vilja se den bilden =)
Om du har möjlighet kanske du kan försöka länka igen.
MVH
 
ANNONS