Annons

Fotoresa till Höga kusten i höst

Produkter
(logga in för att koppla)

kaw

Aktiv medlem
Jag hade några till bilder, men de får jag försöka med någon annan gång, de vill inte fastna här i tråden. Fyllde i alla fall på lite i bildpoolen också, men än har jag inte fixat panoramor och diafilmen har jag inte ens skickat iväg för framkallning...
 
Senast ändrad:

Luguber

Aktiv medlem
Jag har nu fått tillbaka även mina dia ifrån resan.
På en av bilderna hittade jag en besviken fotograf som visar upp sin mellanformats film där han besviket konstaterar att det inte blev något, eller är det förmycket digitalt nu förtiden.
 

Bilagor

virus2u2

Avslutat medlemskap
Måste ta upp frågan om varför det inte blev något på min film på teknikforumet. Såg ni vilken kul mörkt lila nyans Ilfords Delta 100 har, det har jag aldrig sett förut!
Hum, *ide'* ska kolla om de andra filmerna kanske har andra färger...;)
 

Lotta Wesslund

Aktiv medlem
Jag känner inte igen den sura minen som jag har på din bild Johan, särskilt inte efter en sån kanonhelg. Så här kan jag också se ut!
/Lise-Lott
 

Bilagor

Lotta Wesslund

Aktiv medlem
Här är enda bilden på alla 10 som hade en fin helg på Höga Kusten. Typiskt nog lyckades jag överexponera den enda bilden.

Bakre raden från vänster: Stefan Johansson, Sten Moberg, Kåre Bondeson, Tobias Jonsson, Olle Bjernulf
Främre raden från vänster: Lise-Lott Wesslund, Johan Ringblom, David Feldt, Alexandra Sundh Rinblom, Anders Wånell
 

Bilagor

Johan Ringblom

Aktiv medlem
Lotta Wesslund skrev...

Jag känner inte igen den sura minen som jag har på din bild Johan, särskilt inte efter en sån kanonhelg. Så här kan jag också se ut!
/Lise-Lott
--------------------------------------------------

- Jag tror inte att det är en sur min utan du är djupt försjunken i dina tankar och att beskåda det vackra lanskapet från Slåttdalsskrevan.
Vi hade verkligen en kanonhelg tycker jag!

/Johan Ringblom
 

Lotta Wesslund

Aktiv medlem
Johan Ringblom skrev...
- Jag tror inte att det är en sur min utan du är djupt försjunken i dina tankar och att beskåda det vackra lanskapet från Slåttdalsskrevan.
Du har rätt Johan, jag är nog mer fundersam och försjunken. Jag är inte heller så van att stå framför kameran...
Så småningom kommer min Höga Kustenbilder, har både digitalt och dia.

/Lise-Lott
 

Johan Ringblom

Aktiv medlem
Håller med Sten.
Tur att vi tog bilden innan vi börja klättra upp till Slåttdalsskrevan :).

Jag håller förövrigt på att dra ihop en återträff
någon gång i November.
Jag återkommer med mera info framöver.

/Johan Ringblom
 

Johan Ringblom

Aktiv medlem
Jag lovar Sten!

Jag föreslår att vi har en återträff den 20 november. Jag hade tänkt att vi sklle vara
i Kallhälls folkets hus. Men just den dagen
var det fullt. Så eftersom vi inte är så många
så tänkte jag att vi kan vara hemma hos mig och Alexandra i Kungsängen.
Vi kan se på bilder och äta mat tex.
Jag råkar veta att Olle Bjernulf håller en kurs i
Kallhäll den dagen så Ni som bor i Uppsala med omnejd kanske kan få skjuts av honom så åker vi och fotograferar eller något medan han håller sin kurs.
Det finns även möjlighet att sova över hos oss.

Låter detta bra med datum & plats?

/Johan Ringblom
 
ANNONS