Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotoresa till Höga kusten i höst

Produkter
(logga in för att koppla)

Luguber

Aktiv medlem
Jätte roligt Alexandra. Nu är det bara att köra hårt, så är Johan snart distanserad...

Applåder....
 

kaw

Aktiv medlem
Luguber skrev:
Det påståendet vill jag helst inte kommentera.
Men det kan jag ;-)

Fast då är det förstås lite invecklat - att vinna något är ju alltid lite tur, men att bilden är bra är inte nybörjartur - eftersom du var medveten om vad du gjorde när du (Alexandra) tog bilden!
 
det var ett skämt

mest mitt inlägg Sten!
Det förstod du väl?
Och Anders hade bilden tagits en sekund senare eller jag vänt på kameran lite hade det ju inte blivit samma bild, det är verkligen ögonblicket som gäller...(i alla fall för mig som inte tänker så mycket teknik när jag tar mina bilder)
 

kaw

Aktiv medlem
Alexandra Ringblom skrev:
(i alla fall för mig som inte tänker så mycket teknik när jag tar mina bilder)
Jag tänkte (faktiskt) ingenting på teknik - utan på att bilden inte var ett slumpskott.

Edit:
Jag missade förresten att det var ett skämt, då behöver jag något i stil med ;-) som visar att jag inte är så allvarlig just nu som det verkar...
 
Senast ändrad:

s-j

Aktiv medlem
Grattis Alexandra!
och er andra...

Roligt att resan gav resultat. Bilderna ger mersmak av Högakusten, jag måste dit snart igen...

Även en ny fotoresa vore inte helt fel.
/Stefan
 

david-feldt

Aktiv medlem
Såg precis ett reseinslag på TV4 om Höga Kusten. Dom hade varit där vi hade varit förutom Högbonden. Då insåg jag att jag längtade tillbaka. Skulle gärna se ett "R" i högra hörnet på mitt högra öga. Till våren kanske?

http://www.tv4.se/visa/?ID=311732

/David
 
Senast ändrad:

TwO

Avslutat medlemskap
tips mottages gärna..

Vi är ett gåmg som skall åka till Höga kusten sista helgen i sep... tar gärna emot tips från er som redan varit där om allt ... boeende , utflykter mm mm...
Upptäckte eran utflykt i år ,... vart lyrisk men sedan vart jag infromerad att jag var ett år efter *ler*... hade varot roligt att sammanstråla.


Mvh Tess
 

TwO

Avslutat medlemskap
Tackar för tipsen och de vackra exemplen !!

Skall bolla ideerna med mina kompisar ...

Tackar än en gåmg..

Mvh Tess
 

david-feldt

Aktiv medlem
Jag var på båtmässan idag, och gick förbi höga kustens monter, och dom körde ett bildspel med våra bilder. Var trevligt att se att dom använde min bild från Slåttdalsskrevan. Fast det var ingen speciell kvalitet i bilden.

/David
 
ANNONS