Annons

Fotosvängar i Uppsala

Produkter
(logga in för att koppla)

bildsten

Aktiv medlem
Är bortrest i helgen, annars hade det varit kul att träffas med kameran på axeln. Ha just kommit hem efter en vecka i Norge där jag varit flyttkarl och träffat barnbarnet som nu är drygt två veckor gammal. Givetvis tagit lite barnbilder. Varmt även där, fast det blev lite svalare i går när vi åkte hem.
 

Tony D300

Aktiv medlem
Lör/Söndag? Någon mer som är sugen? Funderar på Grisslehamn om vädret tillåter, med matsäck alt. käka/fika där
 

bildsten

Aktiv medlem
Om ni åker till Grisslehamn så tycker jag ni ska besöka Albert Engströms atelje. Bilderna togs för tio år sedan med en Ricoh 3 Mp kompaktkamera. Kameran är fortfarande i tjänst, den ligger i bilens handskfack i full beredskap laddad med litiumbatterier.
-
-
 

Bilagor

Umi71

Aktiv medlem
Någon som ska ut och sugen att göra sällskap? Åker nog in och startar på fiket som vanligt, Sen får jag se vad dagen har att erbjuda
 

Tony D300

Aktiv medlem
Jag ska ner på stan, sen blir det upp till ufs o se om de har tid o framkalla lite film, samt att jag tänkte skaffa medlemskap :)
 

bildsten

Aktiv medlem
Välkomna allehopa!
Nu ska jag packa upp och driftsätta min nya skrivare, en Canon Pixma pro-100. Den levererades vid dörren av PostNord för en stund sedan utan kostnad. Köpt på kampanjpris på Cyberphoto i går kväll. En stor kaka kexchoklad medföljde. :)
 
ANNONS