Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fotosvängar i Uppsala
- Trådstartare Tony D300
- Start datum
monki
Medlem
Om du är ute på en tur på söndag är jag intresserad.Till helgen så tänkte jag ta mig en tur med kameran om man är sugen på en liten promenad.
Mvh
Loi 0705561456
Umi71
Aktiv medlem
Kan nog bli söndagen jag tar mig ut om vädret förblir som det är.Om du är ute på en tur på söndag är jag intresserad.
Mvh
Loi 0705561456
Blir det av så blir starten som vanligt på: Lägger en post här under lördag kväll hur dte känns
Waynes Uppsala Smedsgränd 4 vid 10 tiden.
monki
Medlem
Ok. Vi tar det en annan dagBlir hemma idag magen mår inte bra
Umi71
Aktiv medlem
Jag ska ut på lördag runt 9 tiden är tanken och gå runt och fotografera lite om någon är sugen att haka på.
Vet ej riktigt vad jag ska fotografera men blir lite allt möjligt. Klockan 12 ska jag iväg på en framkallnings kurs på UFS så tanken är att dom bilderna jag tar på förmiddagen ska framkallas på lördagen och sen kopiering på söndagen.
Tror det blir runt ån mot Ulleråker parken eller något kl 12 måste jag vara på UFS med en färdig tagen rulle.
Vet ej riktigt vad jag ska fotografera men blir lite allt möjligt. Klockan 12 ska jag iväg på en framkallnings kurs på UFS så tanken är att dom bilderna jag tar på förmiddagen ska framkallas på lördagen och sen kopiering på söndagen.
Tror det blir runt ån mot Ulleråker parken eller något kl 12 måste jag vara på UFS med en färdig tagen rulle.
Senast ändrad: