Annons

Fotoutmaning - fota en slips!

Produkter
(logga in för att koppla)

Liax

Aktiv medlem
Ja eftersom du så totalt lyckades döda all min inspiration så tappade jag fullständigt lusten för hela saken. Men visst, är folk intresserade så tar jag gärna tag i det. Vi kan ju skjuta på sistadatumet till månadsslutet, och detta främst eftersom jag ska flytta just den 15:e och därför behöver min tid till det. Men det är bara ett förslag, och vill folk att det ska vara den 15:e som gäller så kör vi på det.
 
Senast ändrad:

Joker

Aktiv medlem
Vad mysigt att skylla egna tillkortakommanden på andra. Eller är det så att vi kan ana en självuppfyllande profetia?
 

Liax

Aktiv medlem
Du kanske aldrig har dragit den slutsatsen Mats, men när man går ut med en så totalt negativ inställning som du gjorde så kan man faktiskt påverka omgivningen med sitt gnäll, och det var precis vad du gjorde. Till slut fick du mig att tappa lusten med ditt negativa malande, hade det varit lite stake i dig hade du hjälpt till i stället och fått det att funka, du skrev ju själv att du tyckte idén var intressant. Men det krävs lite mer än gnäll då, och det kanske var för jobbigt för dig.

Angående tillkortakommanden så har jag inga sådana, ledsen om det gör dig besviken.
 

Timo Julku

Avslutat medlemskap
Det har ska ta maj fan bli skoj...
Behover lite krydda i min "cubicle"...
Den sista e det nya datummet da?
En slips, jag vill minnas att jag hade en san pa konfirmationen... tror ni att den hanger kvar pa tvatt firman, nu 15 ar senare??? Ska minsan ta o ringa o hora om jag kan fa tebaga den...
Timo
 

Shagwell

Aktiv medlem
Kanonkul idé. Vad är det som gäller? Det är lite olika bud i tråden så jag blir lite osäker.
Kan man ladda upp bilderna någonstans på fotosidan. Sjysst.
 

Liax

Aktiv medlem
Hej Juhani!

Jodå, det verkar som vi kör på, jag har mejlat alla intresserade och så här långt har nästan alla svarat att dom fortfarande är intresserade.

Dock tycker jag (precis som de flesta som svarat i mejlen) att vi skjuter på slutdatumet till den sista (31) augusti så vi har lite mer tid på oss. Detta passar även mig utmärkt efterson jag just nu är inne i en flytt som tar en hel del tid och energi. Därför säger vi från och med nu att det är den 31 augusti som är slutdatum för slipsutmaningen.

Angående hur vi ska visa upp bilderna sedan så tyckte jag från början att det var ett mindre problem eftersom den möjligheten alltid finns, det viktiga enligt min mening var snarare att få igång något roligt så att folk gick ut och tog lite bilder.

Men visst vill vi ju visa upp våra bilder sedan, vilket vi kan lösa på olika sätt. Antingen kan vi lägga in bilderna i våra egna album och sedan dra igång en ny tråd i forumet med länkar till våra bilder, eller också kan tex jag lägga upp bilderna på min egna server. Men självklart vore det roligast om David Elmfeldt ville öppna ett speciellt albumför ändamålet. Jag ska mejla honom om saken.
 

Shagwell

Aktiv medlem
Tack Liax. Maila mig gärna om det sker förändringar. Sedan tycker jag att det är onödigt att du sänder förtäckta hot till andra medlemmar på fotosidan.
 

mipert

Aktiv medlem
Men vad fan, kan ni inte hota varandra via e-post och sköta privata saker som jag inte förstår någonting av utanför detta forum?
 

Guffa

Aktiv medlem
Såg just denna tråd. Utmaningen verkar intressant.

Tur att det inte blev något tvång på en röd slips. Jag är ju straight, och äger således ingen röd slips. ;)
 

Liax

Aktiv medlem
Okej Göran, då säger vi att just DU måste använda en röd slips. Vi övriga får bestämma själva! ;-)
 

Liax

Aktiv medlem
Du har rätt Juhani!

Det gick för långt där! Jag ber Mats, samt er övriga, om ursäkt för det. Till mitt försvar kan jag väl dock säga att "Nemo me impune lacessit" snarare är en varning än ett hot, men ändå, det är onödigt vilket som.
 
ANNONS