keckax
Aktiv medlem
Re: Tyckande
Tycker du ja!
Nu finns det kanske fler sätt än ett att se på en sån här sak. Jo, jag hade troligen fel vad gäller lagstiftningen i den här frågan. Men det finns säkert många fler än mej som höjer på ögonbrynen över det faktumet. Det beror kanske på att tillämpningen normalt sett är en annan än regelverkets föreskrifter. Vilket i så fall också kanske kan vara intressant att veta!
Och det får vi aldrig veta om bara experterna får komma till tals, eller hur?
Det är bara byråkrater som ser omgivningen i svart eller vitt!
/K
oscar jensen skrev:
Jag måste också säga att jag blir rätt trött på allt tyckande i den här typen av frågor. Här finns det ett rätt, resten är fel. Att då komma och uttrycka sin åsikt är bara störande. Frågeställaren undrade vad som gäller inte vad jag, eller någon annan, tycker borde gälla. Det här är nackdelen med internet, det finns många att fråga, men det är svårt att gissa vilka som vet vad de pratar om.
Tycker du ja!
Nu finns det kanske fler sätt än ett att se på en sån här sak. Jo, jag hade troligen fel vad gäller lagstiftningen i den här frågan. Men det finns säkert många fler än mej som höjer på ögonbrynen över det faktumet. Det beror kanske på att tillämpningen normalt sett är en annan än regelverkets föreskrifter. Vilket i så fall också kanske kan vara intressant att veta!
Och det får vi aldrig veta om bara experterna får komma till tals, eller hur?
Det är bara byråkrater som ser omgivningen i svart eller vitt!
/K