Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Från en hobby till en annan...

Produkter
(logga in för att koppla)

Gip

Aktiv medlem
Jag var mycket aktiv i mitt tävlande med hundarna till fotandet kom in i mitt liv...

Jag tränar lika mycket som förr, så hundarna märker ingen skillnad ;) men på tävlingarna står fotograferandet i centrum...jag kan tom hoppa över ett lopp för att det springer nån som är intressant att fota före eller efter mig...

För bockade jag av tävlingar som var bra att tävla på i tävlingskalendern...NU bockar jag av tävlingar med bra tävlingasplatser för fotograferande...

...nån mer som dragit in på nåt kul för fotandet...eller är det bara jag som är galen...?

Heh, jag tror jag har dragit in på allt förutom att umgås med nära å kära(dock är kameran ofta närvarande).

Men just nu har jag inget fotojobb fören om 2 veckor ungefär, å vädret är inte specielt inspirerande så jag orkar inte gå ut å fota.. Vilket gör att jag har rätt långtråkigt just nu..

ANNONS
Götaplatsens Foto