Alex Freeman
Avslutat medlemskap
Ok, om Du tycker att det är struntprat så avslutar vi det.tannler skrev:
Sluta - innan Du vinner "Stora Dravelpriset"
MVH
//Alex
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ok, om Du tycker att det är struntprat så avslutar vi det.tannler skrev:
Sluta - innan Du vinner "Stora Dravelpriset"
Det var min fru som öppnade MacBook Pro från viloläget då låste den sig helt. Det var bara safari 3.03 o navigator som var öppna.macrobild skrev:
Hur har du lyckats göra för att hänga maccen två gånger?
Jag brukar hämta och testa massor med program för PC från Internet. Ghost är otroligt bra lösning! Jag Ghostar min PC ca två-tre ggr per år.Själv har jag under kort tid fått peta in en Ghoast på två av mina bärbara pc för att ingenting fungerade.En jävla tur att man Ghostar ofta, dvs efter varje installation av ett nytt program.
Jag har 5 st bärbara pc dvs 2st maccar och tre Win.
Viktigt att man mha Mac eller PC kommer fram till att bilder är överförda och färdigtredigerade, upplagda på webben för försäljning så att man har råd att uppgradera sig till den dator man tycker passar en bäst.
Tänk så olika vi upplever saker och ting.
swepri skrev:
Trådar med det omvända förhållandet? Vi skriver i en just nu!
Vad har operativsystemet med dålig ergonomi på hårdvaran att göra?
/ Paj
swepri skrev:
Att många byter till Mac är inte konstigare än att folk tatuerar sig. Det är ett fashion statement. Även platåskor och hockeyfrilla har varit hippt.
/ Paj
ThomasC skrev:
Om man läser dina tidigare inlägg torde väl den frågan besvaras av dig själv.
Intressant att du du jämställer Win med "platåskor och hockeyfrilla"....så illa tycker jag ändå inte att det är.
Tror han fick svar på sina frågor redan på första sidan, resten är bara pajkastning.PMD skrev:
Jag tycker att vi ska hålla oss till trådskaparens frågeställningar och hjälpa honom med svar så att han vet mer om hur det är att byta till Mac.