Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Frakt från AC-photo

Produkter
(logga in för att koppla)

Joakim A

Aktiv medlem
Lägger just nu en beställning och får fnatt på deras upplägg av fraktkostnader.

Shipping Costs to: Schweden
Pick Up Service (UPS Standard - C.O.D.): 37,08 EUR
Pick Up Service (UPS Standard - Payment In Advance): 22,00 EUR
Pick Up Service (UPS Express - C.O.D.): 122,49 EUR
Pick Up Service (UPS Express - Payment In Advance): 107,41 EUR

Någon som kan förklara vad deta betyder? Antar att det inte är allt det jag ska betala ;)

Jag tror de handlar om 22 evro som standardpris?

// Jocke

Rad 1: Fraktas med UPS - standard, betals som postförskott, dvs pengar när du tar emot paketen.

Rad 2: Fraktas med UPS - standard, betalas i förväg, till konto

Rad 3: Samma som 1, men snabbare (1-2 dagar) (dyrt, B&H tar bara runt hälften, eller mindre för samma tjänst)

Rad 4: Samma som 2, men snabbare (1-2 dagar).

Jesper har helt rätt, för att fötydliga så har de två fraktalternativ; express eller standard. Det andra rör betalningen av ordern, det kostar extra att ha COD (det är UPS som tar den avgiften). Själv förskottsbetalade jag när jag köpte av dem, det var inga problem med det.

Bakwetu skrev:
Jesper har helt rätt, för att fötydliga så har de två fraktalternativ; express eller standard. Det andra rör betalningen av ordern, det kostar extra att ha COD (det är UPS som tar den avgiften). Själv förskottsbetalade jag när jag köpte av dem, det var inga problem med det.

Hur lång tid tar det med standard?

// Jocke

ANNONS
Götaplatsens Foto