Erik Schalin
Aktiv medlem
Har nog aldrig handlat för under 1000 på postorder.Jag har som mest köpt material för 250:- på en gång, och det var inkl. frakt. Jag är projektanställd och hänger löst, så jag söker mig alltid till billiga lösningar. =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har nog aldrig handlat för under 1000 på postorder.Jag har som mest köpt material för 250:- på en gång, och det var inkl. frakt. Jag är projektanställd och hänger löst, så jag söker mig alltid till billiga lösningar. =)
Jag har som mest köpt material för 250:- på en gång, och det var inkl. frakt. Jag är projektanställd och hänger löst, så jag söker mig alltid till billiga lösningar. =)
Kör på ebay.co.uk, tradera eller blocket. har plockat upp papper, kemi och pryttlar gratis ett antal gånger. Utgången film, papper och kemi brukar också vara näst intill gratis och funkar helt okej. Förstorar just nu på papper som gick ut 85. Ser ingen skillnad på dem och de som går ut 2010.
Den mest ekonomiska framkallaren du kan köpa är diafine, håller i år och bara fortsätter och fortsätter. Jag köpte min från fotohuis.nl eller nåt sånt. Helt underbar, knappt någon agitation och korta bestämda tider.
Framkallade en rulle Kodak Gold 200 i 12 minuter i Rodinal. Fixerade 3 gånger längre tid än jag brukar köra med tmax filmer.
Här är resultatet
Hej Fredrik!
Härlig bild,en glad "världsmedborgare" på upptäckarfärd -"Detta klara jag också". Nå väl, du skriver "Fixerade 3 gånger längre tid än jag brukar köra med tmax filmer." Har du lust och avslöja detta "recept" ?