Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Framkallningspåsar
- Trådstartare tony_p
- Start datum
roypeter
Aktiv medlem
Ja jag har framkallat en del med Fuji! Det blir väldigt bra för de mesta, nackdelen är väl att man ibland kan se repor på sina positiv. Det är väl så när det är så billigt.
Annars har ju Scandinavian Photo några egna fotopåsar också och som är ca 10 kr dyrare. Har inte prövat dem själv men betalar man ett högre pris ska man väl få nåt för det
Annars har ju Scandinavian Photo några egna fotopåsar också och som är ca 10 kr dyrare. Har inte prövat dem själv men betalar man ett högre pris ska man väl få nåt för det
Galaxens President
Avslutat medlemskap
Har använt enbart Fuji och de är imponerande snabba. Bilderna fås med vändande post (det har hänt att jag postat påsen på söndag förmiddag och jag haft bilderna på tisdagen samma vecka).
Ramade dia har jag fått små märken i medan oramade har jag aldrig haft några problem med.
Så Fujis framkallningspåsar för oramade dia kan jag varmt rekomendera.
Mvh Richard
Ramade dia har jag fått små märken i medan oramade har jag aldrig haft några problem med.
Så Fujis framkallningspåsar för oramade dia kan jag varmt rekomendera.
Mvh Richard
Erik Schalin
Aktiv medlem
Jo Fujilabbet i Ånge är bra men de repar bilderna alltför ofta.
Scandinavians påasr går till Proffskopia i Jkpg. De verkar ge ett snäpp mer färgmättnad i bilderna samtidigt som diat blir ngt mörkare.
Scandinavians påasr går till Proffskopia i Jkpg. De verkar ge ett snäpp mer färgmättnad i bilderna samtidigt som diat blir ngt mörkare.
Sumpen
Aktiv medlem
Jag har använt Fujis påsar och har varit nöjd hitintills, jag vet dock att andra har haft annat att säga om Fujis hanterande av filmerna så om jag skulle framkalla extra viktiga rullar skulle jag köpa Prolabbets framkallningspåsar som Photax säljer. Prolabbet är ett av de större proffslabben i el stockholmo. Jag tror att dessa påsar är de enda framkallningspåsarna som man på ett enkelt sätt kan köpa och där filmen framkallas av ett proffslab.