Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fuji Fotopåse

Produkter
(logga in för att koppla)

Selle

Aktiv medlem
Hej!
Jag har ett gäng med fuji förbetalda fotopåsar för diafilm, frankerade och klara. Är det nån som vet om dom fortfarande funkar???

Mvh Tobias

Borde väl fungera förhoppningsvis...det bästa är nog att fråga Fuji skulle jag tro.

/Björn

Tror att Fuju har slutat med framkallning av diafilm. Men för säkerhetsskull kan du ju ringa/maila dem (även om de kanske slutat så kan det ju hända att de skickar redan betalada vidare till något annat labb)

Fuji skickade sist jag gjorde det vidare filmen till Diabolaget i Stockholm för framkallning. Efter det gick den till Fuji som skickade den till mig.

Men efter en hel del strul med hanteringen av filmerna från Fujis sida senast jag använde fotopåsarna går jag numera direkt till Diabolaget. Två filmer var spårlös försvunna i några månader... Diafilm är inte riktigt vad dom prioriterar nu för tiden. Diabolaget har i alla fall aldrig hittils slarvat bort någon av mina filmer.

Fast om du fått något svar från Fuji skulle det ju vara intressant att veta hu dom gör idag.

Diafilm som man lämnar i en butik (i uppsala) skickar dom till tyskland för framkallning. Drygt 2 veckor tar det.

ANNONS
Götaplatsens Foto