Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fuji Fotopåse
- Trådstartare Selle
- Start datum
Tobiasjohansson
Ny medlem
Fuji skickade sist jag gjorde det vidare filmen till Diabolaget i Stockholm för framkallning. Efter det gick den till Fuji som skickade den till mig.
Men efter en hel del strul med hanteringen av filmerna från Fujis sida senast jag använde fotopåsarna går jag numera direkt till Diabolaget. Två filmer var spårlös försvunna i några månader... Diafilm är inte riktigt vad dom prioriterar nu för tiden. Diabolaget har i alla fall aldrig hittils slarvat bort någon av mina filmer.
Fast om du fått något svar från Fuji skulle det ju vara intressant att veta hu dom gör idag.
Men efter en hel del strul med hanteringen av filmerna från Fujis sida senast jag använde fotopåsarna går jag numera direkt till Diabolaget. Två filmer var spårlös försvunna i några månader... Diafilm är inte riktigt vad dom prioriterar nu för tiden. Diabolaget har i alla fall aldrig hittils slarvat bort någon av mina filmer.
Fast om du fått något svar från Fuji skulle det ju vara intressant att veta hu dom gör idag.