swedienne
Medlem
Jag säger bara en sak - beställ ALDRIG bilder via FUJICOLOR!
Jag har försökt tre gånger och fått beskurna bilder alla tre gångerna.
Första gången hade jag beställt för min systers bröllop, både förstoringar och "vanliga" format för hennes bröllopsbok.
Jag VET att jag klickade i funktionen "ska ej beskäras" och ändå fick jag beskurna bilder. Ringde kundtjänst och försökte förklara vad som var fel och att jag ville reklamera beställningen och fick bara höra att det var jag som hade gjort fel. Kvinnan gav sig inte och det gjorde inte jag heller. Till slut fick jag ett nummer till IT-supporten som skulle, enligt kundtjänst tala om för mig VAD jag hade gjort för fel. När jag väl fick prata med denna personen fick jag veta att nej, jag hade inte gjort fel. Skulle skicka tillbaka bilderna och fick förstorningarna som plåster på såren.
Försökte ladda över bilderna tre kvällar i rad och när jag väl lyckads klickade JAG fel!
Skrev snabbt ett mail till kundservicen att jag hade skickat fel order - fick mail tillbaka tre dagar senare att INGET kunde göras, vilket i sin tur gjorde att jag har 150 bilder som är beskurna för 300 kr här hemma ...
Nytt försök - jag laddar över samma serie igen, via en annan sida till FUJICOLOR och vad händer?
Jo, jag får beskurna bilder igen!
Jag försökte ringa kundservicen och får bara en telefonsvarar i örat som talar om vilka öppettider de har och att de inte kan ta emot några telefonsamtal.
Till slut skriver jag ett mail och det tog en vecka innan jag fick svar - ett standardsvar om storlekar på bilder!
GISSA OM JAG ÄR ARG!
Imorgon ska jag sätta mig vid telefonen och ringa tills någon svarar!
Än är inte denna historia slut!
Jag har försökt tre gånger och fått beskurna bilder alla tre gångerna.
Första gången hade jag beställt för min systers bröllop, både förstoringar och "vanliga" format för hennes bröllopsbok.
Jag VET att jag klickade i funktionen "ska ej beskäras" och ändå fick jag beskurna bilder. Ringde kundtjänst och försökte förklara vad som var fel och att jag ville reklamera beställningen och fick bara höra att det var jag som hade gjort fel. Kvinnan gav sig inte och det gjorde inte jag heller. Till slut fick jag ett nummer till IT-supporten som skulle, enligt kundtjänst tala om för mig VAD jag hade gjort för fel. När jag väl fick prata med denna personen fick jag veta att nej, jag hade inte gjort fel. Skulle skicka tillbaka bilderna och fick förstorningarna som plåster på såren.
Försökte ladda över bilderna tre kvällar i rad och när jag väl lyckads klickade JAG fel!
Skrev snabbt ett mail till kundservicen att jag hade skickat fel order - fick mail tillbaka tre dagar senare att INGET kunde göras, vilket i sin tur gjorde att jag har 150 bilder som är beskurna för 300 kr här hemma ...
Nytt försök - jag laddar över samma serie igen, via en annan sida till FUJICOLOR och vad händer?
Jo, jag får beskurna bilder igen!
Jag försökte ringa kundservicen och får bara en telefonsvarar i örat som talar om vilka öppettider de har och att de inte kan ta emot några telefonsamtal.
Till slut skriver jag ett mail och det tog en vecka innan jag fick svar - ett standardsvar om storlekar på bilder!
GISSA OM JAG ÄR ARG!
Imorgon ska jag sätta mig vid telefonen och ringa tills någon svarar!
Än är inte denna historia slut!






