Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

fullformat eller aps-c Tips tack! :)

Produkter
(logga in för att koppla)

Fredrik AVT

Aktiv medlem
Håll er borta från den webbshopen! Har nyligen haft dålig erfarenhet av dom. Deras fysiska affär verkar vara av en annan kaliber dock.

/Stefan
Jag har beställt av dem och det har inte varit några problem. Leverens blir ca 5 dagar då varan skickas från Finland och det finns lite frågor kring längden på Sigmas garanti men annars inga problem.
 

PMD

Aktiv medlem
Jag har också handlat av Rajala utan problem, men med lång leveranstid. Vad man ska se upp med är att frakten kan vara rätt dyr, så det kan vara billigare att handla från en svensk postorderfirma.
 

Astroscapist

Aktiv medlem
Jag har också handlat av Rajala utan problem, men med lång leveranstid. Vad man ska se upp med är att frakten kan vara rätt dyr, så det kan vara billigare att handla från en svensk postorderfirma.
Inte jag heller fram tills nu. Men det såklart kan det vara en tillfällighet. Köpt 2 ggr där förr och detta skulle bli mitt tredje. Vare sig köpet eller deras kundservice var långt ifrån felfri denna gång så nu har jag mailat för att häva mitt köp på A7R3. Får se hur snabbt de behandlar ärendet.
Att jämföra med CyberPhoto som alltid haft perfekt kundkontakt och klanderfri levererans oräkneliga gånger.
 

Abe Normal

Aktiv medlem
Har du fått rabattkod från Rajala? De kör 15% i helgen. 5DIV kostar hos dem 34500kr. Minus 15% blir strax under 30.000kr.

Det är Scandinavian Photos öppningserbjudande på Vasagatan i Stockholm. Hoppas butiken överlever, det blir många kameror per månad för att finansiera månadshyran? Även Nikon D500 för 14.990.

Kollar man deras hemsida så är det inte alls samma pris, på nätet 34.490 kr.
 
ANNONS