Annons

Gömslen och kläder

Produkter
(logga in för att koppla)

Birdman

Aktiv medlem
Är det tältgömslen du är ute efter, eller sådana man kan hyra in sig i? Gäller det första alternativet så kan jag rekomendera Doghouse-gömslet från Ameristep. Finns nu mer att köpa lite varstans, även av svenska handlare.

Gör även en sökning i forumen här på FS, finns ett antal trådar som kan vara till hjälp.

// Daniel
 
Hej!
Tack för tipsen och ja ursäkta men det är tältgömslen jag är ute efter!!
Ska kolla upp hemsidorna och hoppas på något bra!
 
Är det tältgömslen du är ute efter, eller sådana man kan hyra in sig i? Gäller det första alternativet så kan jag rekomendera Doghouse-gömslet från Ameristep. Finns nu mer att köpa lite varstans, även av svenska handlare.

Gör även en sökning i forumen här på FS, finns ett antal trådar som kan vara till hjälp.

// Daniel

Daniel har du själv använt detta gömsle? Hur är det i ur och skur? Vind? Smidigt?
Tack på förhand! MVH Martin
 

BeriJan

Aktiv medlem
Det här har jag själv funderat på, både för foto och jakt.

http://www.jula.se/jakttalt-770143

Det är lätt att missa det eftersom det inte dyker upp i JULAs sökningen om man söker på kamouflage eller gömsle. Däremot om man söker på t ex kamouflage* ( alltså med wildcard på slutet) eller om man söker på jakt. Det dyker heller inte upp om man söker på tält som förekommer både i rubriken och i beskrivningen.
 

nikitin

Aktiv medlem
Jag kan verkligen rekommendera wildlife watching supplies i UK. Jag har handlat av dem flera gånger, och det har alltid fungerat till 100%. Dom tillverkar de flesta produkter själva så du har möjlighet att få egna anpassningar om du så önskar.
 

nikitin

Aktiv medlem
Kanske inte billigast, men troligen en av de bästa - Wildlife Watching Supplies, har handlat av honom flera gånger och alltid utan problem. Dessutom om du vill ha någon anpassning på hans produkter är det bara att höra av dig till honom så hjälper han till.
 
Senast ändrad:
ANNONS