Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Göra bort sig inför kund - hur fixa?
- Trådstartare WeeBee
- Start datum
fotobollfoto
Aktiv medlem
Ja precis. Varför ska paret hyra en maskin för dyra pengar. Om fotokompisen har en extra kamera som kan riggad på stativ saknas bara en fjärrutlösare.
Jag riggade en sådan här hemma på nyårsafton senast. Den stod där hela kvällen. Det togs många fina och roliga bilder när det blev helt på motivetets egen kontroll.
Vi gjorde sedan om detta I tjejernas fotbollslag. Mycket uppskattat.
En en ikeagardin som fond. En kamera. En blixt i ljusbox. Ett stativ. En fjärtutlösare. En dator ihopkopplad med kameran för att visa senast tagen bild. Och en länk till OneDrive-mappen där alla bilder hamnar.
Inte alla bilder blir bra. Men folket har kul framför kameran.

Jag riggade en sådan här hemma på nyårsafton senast. Den stod där hela kvällen. Det togs många fina och roliga bilder när det blev helt på motivetets egen kontroll.
En en ikeagardin som fond. En kamera. En blixt i ljusbox. Ett stativ. En fjärtutlösare. En dator ihopkopplad med kameran för att visa senast tagen bild. Och en länk till OneDrive-mappen där alla bilder hamnar.

WeeBee
Aktiv medlem
För att jag inte har en extra kamera och framförallt inte en printer för att kunna printa ut direkt.Ja precis. Varför ska paret hyra en maskin för dyra pengar. Om fotokompisen har en extra kamera som kan riggad på stativ saknas bara en fjärrutlösare.
Visa bilaga 177515
Däremot föreslog jag att de kan ju (likt ett par andra vänner) köpa en Fuji Insta och låta folk leka med den, och så har de då en kamera kvar för andra framtida tillfällen.
Men de tyckte att det blir en till onödig sak som kommer ligga och samla damm efter bröllopet - så det är ganska beskrivande hur ointresserade de är av foto generellt.
WeeBee
Aktiv medlem
Nej, precis. Håller helt med. Som sagt, fick bara kortslutning där och då.Pengar är inte allt(inte alltid sant), lärdom och inkommande erfarenhet är också värt något. Har man kul och lär sig något på det man gör så är det kanon.
Har man det inte som levebröd så är det ju inte lika viktigt att maxa inkomsten på ett gig speciellt om alla inblandande är på samma plan med förväntningar etc.
Lycka till och hoppas att allt går bra.
Och tack för lyckönskningarna.