Annons

Gamleby 2006-Vem sökte

Produkter
(logga in för att koppla)

homeless clubkid

Aktiv medlem
haha det är ju sjukt om inte jessica gick vidare.
iförsig är ju hon överkvalificerad redan men det måste ju vara creds för gamleby att ha henne där.
 

stefan_nordstrom

Avslutat medlemskap
Som sagt... Håller med Jesper U... Överkvalificerad till tusen... Du borde köra ditt eget race numera och arbeta vidare i din annorlunda och alldeles egna stil... De tror jag du vinner på... Än att låta en utbildning, till en viss till, ligga och styra ditt fotograferande.

Som någon annan skrev... Sök till en högre utbildning... Såsom Konstfack eller något liknande...

Tråkigt dock att du inte kom in :-( Aldrig roligt att få nobben. Men i det är fallet så är det nog med ett gott syfte... Du är för bra... :p
 
Senast ändrad:
Tack allihopa. Erat stöd betyder massor.

Vet ni vad, jag står med på reservlistan! Ha ha!

Kan också säga att jag inte är överkvalificerad, man kommer nämligen in på poäng. Både min utbildning och arbetslivserfarenhet borde ge mig högsta poäng. Så läraren för KY har helt enkelt gett mig otroligt låga bildpoäng (sista kategorin för poäng). Så att jag inte ska komma vidare.

Lycka till ni som har sökt! Efter lite vidare insiderinfo så är jag glad att jag inte har kommit in, det är helt enkelt inte skolan för mig.
 
Tim, du har sökt rätt. Anna Clarén rekommenderade mig att söka GF istället, där läraren är öppen för konstnärliga och personliga bilder. KY lär bli en rätt teknikinriktad och ren utbildning nu när Anna försvinner, har jag förstått det som. Håller tummarna för dig nu Timon, det vet du.
 

Bonde

Aktiv medlem
Lycka till!

Lycka till alla som gått vidare!

Jag fick min misstanke bekräftad i dag att jag inte gått vidare med en uppmaning att utveckla min fotografering och återkomma nästa år.

Men jag ska försöka få i väg en ansökan till Viebäck fotoskola också, en utbildning som verkligen kan utveckla mitt bildspråk, till mer berättande bilder och dessutom passar den lite bättre då det rör sig mer om reportage fotografering och jag skriver för en tidning, vilket kan vara roligt att utveckla!


Lycka till allihopa och hör av er här när ni får besked att ni blivit antagna!
 
Jag kom hem från Paris i natt och hittade min kallelse i postlådan imorse, fick den i måndags. Måste ringa till skolan nu då de vill ha uppgiften på fredag och jag fick denna lapp alldeles nyss :(

Hur går det för er andra?
 

sattanius

Aktiv medlem
Samåkning

Ja men grattis Jessica! Då tyckte de att du passade bättre för Gf. Vilken dag ska du upp? Jag och två andra ska samåka med bil dit den 15onde ifall det är nån mer som vill hänga på! det finns två platser kvar..

förressten, jag blev kallad till Broby grafiska med!! =) Spännande...
 
Ja, Tim *fnissa*

De hade råkat skicka min inbjudan till en annan Jessica på listan, som egentligen inte skulle ha kallats. Nu blir det stressigt med uppgift och intervju. Jag har ju en bit att resa också. Min intervjudag är den 19 maj klockan 13.00.
 
Tack Jeppe och grattis Timon!

Klaga föresten inte på att du måste köra bil på natten. Jag måste ta mig från Sundsvall till Gamleby, det kommer att ta en vecka minst ;P

Någon som vet hur man reser bäst från S-svall?
 

Penance

Aktiv medlem
och när ni väl har kommit till Gamleby är ni fast. muahahaha.



gött jessica! grattis! :D weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! hoppas jag är i oldytown när du har intervju ^_^ lycka till med uppgifterna, de lär äga allt som ägas kan.
 

starnut

Aktiv medlem
...inget prov på GF så vitt jag vet, eller har jag missat något? Däremot skulle man ju ha med fler bilder. Intervjun är väl som en intervju brukar vara, eller hur menar du Jenny?
 
ANNONS