Annons

Gamleby 2006-Vem sökte

Produkter
(logga in för att koppla)
Gårdis skrev:
Har icke sökt.

Sökt "Fotoskolan i Stockholm", där jag idag fick reda på att jag kommit in på första antagningen. Också sökt Nordens fotoskola och tänkte söka Viebäcks fotoskola.

Jag har för mig att jag sökte Gamleby och isf sökte jag Gestaltande.
Sökte också Fotoskolan i Stockholm och kom också in på första antagningen, sökt Viebäck som jag tackade nej till förra året och sökt Nordens fotoskola som gav mig nobben.
Dock blir det inget fotostuderande detta år då jag istället tänker lära mig kinesiska och åka till Kina.
Men lycka till ni andra och berätta gärna om det rä värt att söka igen nästa år!
 

starnut

Aktiv medlem
...jo en liten fråga, hur många extra bilder hade ni med er? Räcker 20? Kanske för många? Vet inte? På onsdag gäller det ju, ska bli skoj..ah
 
DU?

Men du är ju jättebra!

Vilken reservplats då? Troligen någon eller ett par som kanske tackar nej, brukar väl vara så. Hoppas du får din chans då, om du fortfarande vill.
 

Prim

Aktiv medlem
ja man tackar!

reservplats 8... alltså jag kom på plats 29 av alla 34 som kom på intervju.... skitkul! :D
 

Numeric

Aktiv medlem
*utbrister* YAH!

Fick ett brev med ett målat presentsnöre på från Gamleby FHSK idag. Jag kom in!

Citerar: "Vilken bra dag dehär verkar bli!!"
(Säger Måns, när Anders just deklarerat att Måns ser ut som en fältbiolog.)

Då är det bara att bestämma om man är redo att stå ut med det pittoreska isolerade lilla sammhället Gamleby i två år.... Kanske blir det Göteborg ändå!

Jaja, ville bara slå mig för bröstet och vråla i djungeln lite... Ska sluta nu! ;)
 
Ja, att stå ut i Gamla byn är ju en sak bara för sig. Hum. Att eleverna arbetar koncentrerat förstår jag, men var hittar man ny inspiration när man sällan får vara ledig och ta sig utanför den lilla bubblan?
 

Numeric

Aktiv medlem
silversaga skrev:
Ja, att stå ut i Gamla byn är ju en sak bara för sig. Hum. Att eleverna arbetar koncentrerat förstår jag, men var hittar man ny inspiration när man sällan får vara ledig och ta sig utanför den lilla bubblan?
...och är man (som jag) intresserad av att fotorgafera med modeller. Var (jag säger: VAR?) ska man hitta dom?

För att inte tala om Makeupartister! Jag kan tänka mig att marknaden för dom inte är så stor i Gamleby...

Lite bättre på den fronten i Göteborg!
 
Ha ha. Håller med.

Vi får utnyttja varann gissar jag. Eller så får man kidnappa folk när man har vägarna förbi Sthlm.

Vad är det för utbildning i Gbg? Har du blivit antagen till den också?
 

SHARP

Medlem
Prim skrev:
ja man tackar!

reservplats 8... alltså jag kom på plats 29 av alla
34 som kom på intervju.... skitkul! :D
Vill inte vara petig, men det var faktiskt 37 som
kallades till intervju. Så både du och jag kan
glädja oss åt att vi inte kom absolut sist, haha ;D

Jag hamnade som tionde reserv. Kändes faktiskt som
att det skulle gå bättre än så. Nåja, shit happens.

Grattis Jessica och alla ni andra som kom in!
Lycka till!

:)
 

Prim

Aktiv medlem
nu ska jag hämnas på ingelen och de andra där på gamleby genom att skicka avföring i ett kuvert.....

Ulf Schenkmanis torkar sig framifrån!
 

SHARP

Medlem
Haha, låter ju som en idé.

Tycker att det är tråkigt att man inte fick reda på
vid vilka moment man missade poäng. Ska nog maila
och fråga, så att man kan tänka på det / förbättra
sig vid eventuella framtida intervjuer.
 

Me Peter

Medlem
kom inte heller in med motiveringen.
du gör det du är bra på väldigt bra men du vill bara fota modeller (stämmer inte) så vi kan inte tillföra dig nåt. Fortsätt kommer gå bra för dig.
 

Me Peter

Medlem
ok, det var intressant, vet dock inet rikigt om jag ksa tacka ja då, med dne motveringen så känns det inte precis bra... men grattis till alla som kom in. för mig blir det o leta assistent plats.
 
ANNONS