Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Gammal blixt till EOS 300
- Trådstartare Aleks
- Start datum
Darren
Aktiv medlem
Jesper har rätt där. Tveksamt att du alls skulle få igång den. Även om du gjorde det så får du tänka på att vissa av de gamla blixtar genererar för hög spänning vilken kan skada kameran.
Själv använder jag en Sunpak Auto 355AF vilken har EOS dedikerad fot. Dock är den inte så bra heller då den inte stödjer E-TTL vilket EOS 300 använder.
Häromdagen tittade jag på cyberphoto.se och då fann jag en blixt som heter Soligor DG 340 DZ (995:- inkl. moms). Enligt Cyberphoto så skall den passa utmärkt för Canons EOS och digitala kameror då den stödjer E-TTL. Någon som vet nåt om denna blixten?
Mvh
Darren
Själv använder jag en Sunpak Auto 355AF vilken har EOS dedikerad fot. Dock är den inte så bra heller då den inte stödjer E-TTL vilket EOS 300 använder.
Häromdagen tittade jag på cyberphoto.se och då fann jag en blixt som heter Soligor DG 340 DZ (995:- inkl. moms). Enligt Cyberphoto så skall den passa utmärkt för Canons EOS och digitala kameror då den stödjer E-TTL. Någon som vet nåt om denna blixten?
Mvh
Darren